Diskusjon.no Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Tilfeldig avspilling er ikke lenger et førstevalg.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Bra for Adele. Shuffle-knappen er noko eg aldri brukar, så eg hadde ikkje protestert om den forsvann litt i bakgrunnen. Dei fleste artistar lagar framleis ein bunke låter under ein felles tittel og sorterer musikken sin etter album. Så at det i dag er mindre bruk av fysiske medier betyr ikkje at musikken i vesentleg grad blir produsert på noko anna måte. Det er sjølvsagt lettare å produsere og gje ut enkeltlåter eller nokre få låter i dag, men er altså unntaket. All musikken min kjem i eit albumformat og eit album er laga samanhengande. Å kun lytte til ei låt her og der blir i mine øyre litt som å sjå 10% av ein film, så 10% av ein anna film, eller eitt kapittel av ei bok og så eit nytt kapittel i ei anna bok. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Så bra, jeg likte aldri den 'shuffle' knappen. Det var jo ikke verre enn å gå inn på albumet og klikke på første spor i stedet, men ... ekstra klikk er ekstra stress. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 ...den største frustrasjoner er dog at du ikke eier musikken du betaler for. ...så mange grå sanger i spillelister som må lastes ned på MP3 -- og noen av dem eksisterer ikke lengre for salg på grunn av at rettigheter er gått til noen som aldri har publisert musikken under ny publisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå