FLK Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Har en Geneva XL som fram til nå har fungert utmerket, men nå får jeg ikke koblet den til Bluetooth. Når jeg velger Bluetooth som kilde får jeg ikke lenger spilleren til å søke etter bluetooth enheter (kobler vanligvis til iPhone). Noen som har tips til hvordan dette kan løses? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Velkommen til gards og forumet! Kan hende enhet har lagret maks parede enheter? Let etter factory reset. http://genevalab.com › 2016/08PDF AeroSphere Troubleshooting | Geneva Sound Systems Lenke til kommentar
FLK Skrevet 29. november 2021 Forfatter Del Skrevet 29. november 2021 Takk for tipset. Testet dette og nå får jeg koblet iPhone til via Bluetooth. Takk for hjelpen! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 29. november 2021 Del Skrevet 29. november 2021 Flott, du får feire med musikk og så må du oppdatere profilen din! Det gjør forumet mye kjekkere. Geneva spiller veldig bra og har faktisk vært litt på jakt etter en sånn. Var Geneva på et hotellrom på Soria Moria. NRK Jazz spilte så bra. Men kanskje det er som en flaske super vin i Italia og så kjøper man samme i Norge og så smaker det helt ordinært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå