maxqiao1 Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Jeg er et student som skal ta opp til medisinstudiet starter fra vår. Jeg har bestilt politiattest for tidlig på juli som ikke kan brukes når skolen starter fordi det blir for gammel ( eldre enn 3 måneder). Jeg trodde at politiattest kan fornye etterpå. Men jeg fikk avslag på søknad om politiattest når jeg søkte politiattest igjen fordi jeg utstedts en politiattest med bakgrunn i bekreftelse fra samme arbeids/oppdragsgiver. Jeg lurer på hva kan jeg gjøre for å få en ny politiattest slik at jeg kan levere den til skolen. Jeg er veldig bekymret for å miste studieplass. Endret 30. november 2021 av maxqiao1 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Ta opp problemstillingen med veileder på skolen, jo før jo bedre. 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 4. desember 2021 Del Skrevet 4. desember 2021 Enig i dette - ta dette opp med skole/studiested og forklar hvorfor du fikk avslag fra politiet. Jeg synes for øvrig det er en merkelig begrunnelse for avslag, men ja skole/studiested er nok det beste stedet å henvende seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå