Zuluzion Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Når jeg går inn på www.hw.no får jeg opp produktguiden. Er dette bare meg? Er ikke url lik www.hardware.no? Før kom jeg inn på forsiden med www.hw.no Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Heh, samme her faktisk. Oppdatering av siden har sikkert gått litt kjappt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hei, Vi har satt opp en ny server i dag samt tatt ned hw.no serveren litt, men ting er endret tilbake nå så hvis dere enda har problemer så er det bare å refreshe dns cachen, evnt vente på at dns`ene oppdaterer seg Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 samme her, men dette skedde for max 10 min siden for da oppdaterte jeg siden ved å trykke home og den er satt til hw.no og da fikk jeg forsiden til hw Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har det fremdeles... Ikke at det gjør noe, jeg satte bare startsiden til www.hardware.no istedetfor www.hw.no Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hm. Kommer riktig nå. Men jeg mener å huske at ved å skrive hw.no i url'en så dirigerte den automatisk over til hardware.no tilslutt. Nå står det www.hw.no. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Da må vi nok bryne oss med å taste litt ekstra når vi vil inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå