gulsah1225 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg angrer på at jeg kjøpte dette merket. Så snart jeg fikk pc-en var lyset på skjermen problematisk. Så gikk mikrofonen i stykker. Deretter dukket det opp en linje på skjermen. De endret skjermen fullstendig, men jeg kunne ikke bruke datamaskinen min. Nå kan jeg ikke bruke hodetelefoner. Hodetelefonkontakten er ødelagt :( Dessverre kan jeg ikke anbefale hp datamaskinen til noen. Selv om jeg ikke bruker datamaskinen ofte, var det et problem nesten annenhver måned. Har noen hatt samme problem som meg? Er det noe jeg kan gjøre i denne situasjonen? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Du har fem års reklamasjonsrett, du må bare benytte deg av den. Kjedelig at skulle få så mange problemer, om samme feil opptrer for tredje gang kan du heve kjøpet. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Har du reklamert til selger? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Mitt generelle råd er å styre unna HP på slikt konsumentutstyr til private. Du må opp på profesjonelt utstyr før kvaliteten er ok. Dette problemet startet for ganske lenge siden. Noe av problemet er at folk vil ha billigere og billigere utstyr, så derfor kommer det ut ræl på markedet. Klart man har rettigheter, men det er alltid kjipt å drive å stresse med sånt når man har bedre ting å bruke tiden på. Endret 11. desember 2021 av vidor Lenke til kommentar
gulsah1225 Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 ^fmj skrev (På 21.11.2021 den 0.31): Du har fem års reklamasjonsrett, du må bare benytte deg av den. Kjedelig at skulle få så mange problemer, om samme feil opptrer for tredje gang kan du heve kjøpet. Tusen takk Lenke til kommentar
gulsah1225 Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 vidor skrev (På 21.11.2021 den 0.44): Mitt generelle råd er å styre unna HP på slikt konsumentutstyr til private. Du må opp på profesjonelt utstyr før kvaliteten er ok. Dette problemet startet for ganske lenge siden. Noe av problemet er at folk vil ha billigere og billigere utstyr, så derfor kommer det ut ræl på markedet. Klart man har rettigheter, men det er alltid kjipt å drive å stresse med sånn når man har bedre ting å bruke tiden på. Du er helt rett. Jeg vet det men to år siden hadde jeg ikke god råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå