Spillredaksjonen Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Kommentar: Er den kvite kvalen endeleg død? Arcane kan bli starten for ein haug av animasjonsseriar- og filmar basert på spel – og han byggjer på ein ganske genial forretningsidé. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg likte Arcane, men det gjør ikke League til noe mindre kreft å spille. 9 Lenke til kommentar
mavericken Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Det er en del fokus på at Riot selv står bak produksjonen, mens Fortiche Production ikke er nevnt med et ord. Føler de burde vært nevnt. 1 Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 mavericken skrev: Det er en del fokus på at Riot selv står bak produksjonen, mens Fortiche Production ikke er nevnt med et ord. Føler de burde vært nevnt. Hei. Der har du eit poeng. Endra ei formulering og la inn namnet på selskapet deira. Lenke til kommentar
ZingFreelancer Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Umm.. Bokmål? Lenke til kommentar
xyz01 Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 Å kalle "Arcane" kronjuvelen når man har "The Witcher" - en serie som ikke er nevnt en gang - blir rett og slett snålt. Ja, det meste av artikkelen fokuserer på animasjonsserier - men introduksjonen er generell, og the Witcher overgår vel lett alt som er nevnt her i interesse, kvalitet og budsjett. Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 25. november 2021 Del Skrevet 25. november 2021 xyz01 skrev: Å kalle "Arcane" kronjuvelen når man har "The Witcher" - en serie som ikke er nevnt en gang - blir rett og slett snålt. Ja, det meste av artikkelen fokuserer på animasjonsserier - men introduksjonen er generell, og the Witcher overgår vel lett alt som er nevnt her i interesse, kvalitet og budsjett. Witcher-serien er basert på bøker, ikkje spel. I og med at artikkelen handlar om speladaptasjonar, så er det ikkje så rart at eg ikkje nemner den. Elles har jo Witcher vore ein kjempesuksess for Netflix kommersielt sett, men eg syns det var ganske tamme greier kreativt sett. Kampscenen i slutten av første episode var glimrande og Cavill gjorde ein god jobb, men anna enn det syns eg serien var veldig skuffande. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå