Snikpellik Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Fin gest av Bruno. Ber de supporterne som roper mot Ole holde kjeft og peker på seg selv og de andre spillerne. Men uansett vanskelig å se at ikke et trenerskifte er veien å gå uansett om spillerne er på hans side eller ikke. Endret 20. november 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Synes synd på Solskjær. Ganske spesielt at laget har blitt så latterlig mye svakere enn ifjor. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Måtte bare verdens beste spiller til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Gerrard med strålende debut. 2-0. Nice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Reg2000 skrev (4 minutter siden): Synes synd på Solskjær. Ganske spesielt at laget har blitt så latterlig mye svakere enn ifjor. Ja. Fått frimerker og glansbilder å rute med i sommer også. =/ Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 6 minutes ago, barezell said: Måtte bare verdens beste spiller til? Han er ikke det nå lenger. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 Hjelper ikke med en av verdens beste spillere når laget slutter å fungere med han på banen, og man ikke klarer å løse det taktisk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Golf'ern skrev (21 minutter siden): Nå ryker han vel? dette er beyond patetisk! Hadde ikke vært så sikker, spesielt etter Liverpool kampen. Hvilke alternativer finnes det i hele tatt? Steve Bruce? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Blanc, Ten Hag, Potter, Zidane og helt sikkert MANGE flere som er bedre enn Solskjær..... Lenke til kommentar
sector Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) La Solskjær få litt ro, snart nytt overgangsvindu. Kan pøse ut enda flere millioner eller milliarder av amerikanernes penger. Var ikke Solskjær litt negativ til Glacer-brødrene? Kanskje surret hans er en stille protest mot de amerikanske eierne?? 😂🤣 😅 Endret 20. november 2021 av sector Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 (endret) ReaveЯ skrev (7 minutter siden): Blanc, Ten Hag, Potter, Zidane og helt sikkert MANGE flere som er bedre enn Solskjær..... Ten Hag vil nok fullføre sesongen med Ajax og det greiene han har gående i Champions League. De to andre er forhåpentligvis langt unna å være aktuelle for United, og jeg tror ikke Zidane ønsker jobben. Rodgers tror jeg ikke klubben ønsker, og han gjør det ganske bra med Leicester. Få, om noen, klare gode alternativer per dags dato. Endret 20. november 2021 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Rooney blir vel ratt snart tilgjengelig tenker jeg!🤣🤣 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Spår en skikkelig smell for Arsenal nå. Ramsdale har reddet oss ved alt for mange anledninger. Ikveld ryker det. Tipper 4 - 1. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Rangnick som midlertidig manager ut sesongen? Hvor spennende kan det være å drive på som sportsdirektør i en fotballklubb i Moskva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Ten Hag vil nok fullføre sesongen med Ajax og det greiene han har gående i Champions League. De to andre er forhåpentligvis langt unna å være aktuelle for United, og jeg tror ikke Zidane ønsker jobben. Rodgers tror jeg ikke klubben ønsker, og han gjør det ganske bra med Leicester. Få, om noen, klare gode alternativer per dags dato. Så kapitulere sesongen, beholde Ole, og satse på at bedre alternativer dukker opp? Finnes det noen gode midlertidig alternativer? Tidligere spillere som f.eks. Carrick? Eller sitter han for nært Ole og "systemet" dere har nå? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Uten at jeg kjenner til trenerteamene hos de andre storklubbene så tørr jeg å påstå at vårt trenerteam er det mest uerfarne. Også vært en del rykter om at spillerne er ganske misfornøyde med treningsøkter som er "uinspirerende". Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 IT-Henrik skrev (2 minutter siden): Så kapitulere sesongen, beholde Ole, og satse på at bedre alternativer dukker opp? Finnes det noen gode midlertidig alternativer? Tidligere spillere som f.eks. Carrick? Eller sitter han for nært Ole og "systemet" dere har nå? Man kapitulerer ikke en sesong, det er ikke noe alternativ. Skal Ole ut så antar jeg Carrick også ryker. Han er defensiv trener under Ole. Vet ikke om han har så mange egne, mer helhetlige ideer som trener. Mike Phelan er kanskje et litt hottere alternativ som caretaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Ikke spesielt bra kamp. Dårlige avgjørelser i siste touch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Sinna-Klopp og AggresjonAerta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå