torbjornhb Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Et tips til de som ikke har fått det med seg. Google selger nå Google Stadia Premier Edition til 235 kr. Da får du altså Stadia Controller, Chromecast Ultra og 3 mnd Google Stadia levert på døra til 235 kr. Ok deal https://store.google.com/product/stadia?hl=no 2 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 godt tips, men tomt når jeg sjekket nå godt tips, men tomt når jeg sjekket nå Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 stianooh skrev (2 minutter siden): godt tips, men tomt når jeg sjekket nå godt tips, men tomt når jeg sjekket nå Ajj. Da gikk det fort. Jeg fikk kjøpt for litt siden. Godt mulig det kommer påfyll. Skal melde fra om det gjør det 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 torbjornhb skrev (28 minutter siden): Ajj. Da gikk det fort. Jeg fikk kjøpt for litt siden. Godt mulig det kommer påfyll. Skal melde fra om det gjør det Ser jeg kan kjøpe det, takker 1 Lenke til kommentar
stianooh Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 MultiGamerClub skrev (11 minutter siden): Ser jeg kan kjøpe det, takker what? er det ikke tomt hos deg? 😮 Lenke til kommentar
Lidless Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Hei! Jeg var en av de som slo til på tilbudet, og mener jo at det fulgte med en 3 måneders gratis prøveperiode på Stadia slik trådstarter skriver. Derimot har jeg jo ikke mottatt noen koder, og når jeg forsøker registrere en konto gjelder jo bare 1 måneders prøveperiode. Har vært i dialog med Stadia og venter nå på support teamet, men de virket ikke helt med på hva jeg forsøkte forklare. Kan ikke helt forstå at jeg «drømte opp» dette med de 3 månedene, da jeg husker å ha lest footnotes på butikksiden hvor det også stod at tilbudet gikk ut en eller annen gang i løpet av 2022 (kanskje januar eller mars, husker ikke helt…). Vet ikke om det kan være snakk om at siden ikke var oppdatert, og har selvfølgelig ikke noe skjermbilde… Er det noen her som kan avkrefte/bekrefte dette med de 3 månedene som en del av Premiere Edition pakken som ble solgt fra den 19 november? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Jeg kjøpte da og har ikke fått med meg at det skulle være med 3mnd med Pro abonnement. Kanskje du har drømt det 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå