Henrik.H Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Hei! Vi ønsker å ha et stort bilde på veggen i trappeoppgangen vår hjemme, men det virker nærmest umulig å finne et sted som selger størrelsene vi er ute etter. Ser det som mest sannsynlig at vi må kjøpe en poster for så å ramme inn denne. Vi ønsker i utganspunktet størrelse på rundt 1,5mx3m (stående). Noen som vet om et sted som selger slike størrelser? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Har ikke svaret konkret, men tenker jo at firmaer som spesialiserer seg på reklame kan være veien å gå. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Hva er størrelsen? Jeg skulle ha et bilde på 2 x 3 m i min trappeoppgang for noen år siden. Den beste løsningen for min del ble å lage rammen selv og få print tilsendt på rull og montere det selv. Tror det var printet på en form for bomullsduk, men jeg husker ikke i dag hvor jeg bestilte det fra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Det er flere som tilbyr fremkalling av bilder på lerret, plater av alu og lignende men jeg er usikker på om de kan lage noe så stort som du vil ha. Japan photo har120x 160 som største format. Ha to slike som en monterer sammen? Kan bli en kun effekt. 1 Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Illux.no - ser de har max 400x270cm på lerret - man kan evt laste opp eget foto Akustikkplater med foto er også mulig å få i skreddersydde størrelser. Har litt samme look som lerret, med fordelen at det demper lyd også. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå