enl Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har planer om å kjøpe en Fortron/Source 350W strømforsyning Fortron/Source 350W og et Lian Li PC65USB kabinett Lian Li PC65USB Har hørt at folk har hatt noen problemer med strømforsyningene fra Fortron/Source. Klarer ikke å finne tilbake den aktuelle tråden, så jeg lurte på om det var noen som har erfaringer med min PSU Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Denne PSU'en Fortron/Source 350W er noe av det bedre du kan kjøpe. Om noen har et problem med et produkt så er det sikkert ikke et dårlig produkt. Kjøper du Fortron/Source 350W så får du et supert produkt. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Må si meg enig med John Kr. Har lest mange tester, der Fortron/Source får svært god omtale. Har selv en Fortron/Source 400W som fungerer som den skal. Lenke til kommentar
enl Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Det er fint å høre Bestillingen er i boks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå