DrMarten Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Vet noen om en sjappe (glassmester eller lignende) som selger plexi i store størrelser til en rimelig penge, og som svarer på mail? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Andersen og Ødegård (Autover Bilglass) har plexiglass i "alle" størrelser/tykkelser. Plexiglass er IKKE billig ! Lenke til kommentar
seric Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Plexi er ikke så dyrt da... en glassmester her i tromsø sa de skulle ha ca. 50lappen for ett 20x30cm vindu på 3mm tykkelse. Jeg bestillte ett med litt andre former enn vanlig standard rute, så det kom på 130 kroner. Plexi er ikke så veldig dyrt nei Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Plexi er ikke billig, men noen forhandlere tar en blodpris... Skal ha endel, for jeg skal leke en masse med plexi og dioder... Lenke til kommentar
ambien Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har ganske god erfaring med Oslo Glass A/s, http://www.osloglass.no - leverte tegning til plexi og fikk det ferdig til dagen etter. Fyren som står der ser kanskje litt sliten ut, men han kan i alle fall jobben sin :smile: Kosta meg 268,- for vinduet, er ca. 50x50 cm & 2mm tykt, men det var pga litt kødden formasjon som la 30% på prisen. De selger akryl (plexi) i alle størrelser fra 2 - 10 mm tykke. Jau :smile: - ambien Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 OK. Jeg skal prøve Osloglass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå