Gjest afa2c...403 Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Til folk som har diagnose dyssosial personlighetsforstyrrelse. Hvordan er egentlig dagliglivet? Klarer folk å ha en god del kontakt med omverden, og andre mennesker? eller sitter folk helst foran dataskjerm, eller gjør andre ting, hvor man kke behøver fysisk kontakt med noen? Anonymous poster hash: afa2c...403 Lenke til kommentar
Gjest eaa7c...2eb Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg har ikke dyssosial PF, men noe som ligner mer på Schizoid. Det innebærer at jeg egentlig er ganske god på det sosiale spillet, men at jeg ikke får noe ut av å holde på med det. I tillegg blir jeg veldig sliten av å late som jeg er den mer utadvendte, positive personen enn det jeg er. Jeg er i jobb akkurat nå. Så der omgås jeg jo mine nærmeste kolleger, men prater ikke veldig mye, handler mest om det praktiske som må løses. Ellers er jeg svært inaktiv og gjør svært lite med livet mitt pga betydelig apati. Bruker mye tid på internett. Har familie som bor et lite stykke unna som jeg er på besøk hos i helgene, så får litt sosial omgang med folk der ellers holder jeg meg stort sett for meg selv. Har forsøkt å bli mer sosial og aktiv i livet ved flere anledninger og over lengre tidsperioder, men "krasjer" alltid og faller tilbake i mønsteret jeg er inne i nå hvor jeg gjennomfører det absolutt nødvendige og ikke noe mer. Anonymous poster hash: eaa7c...2eb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå