darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 psst... lenge til. btw. er det Ueland eller Veland? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ok, dette er bare latterlig. Hele denne siden, og kanskje spesiellt Hartge sin kommentar er ILLE (no offence). Jeg mener, Hartge: er en "skater" umoden? Når fikk det en sammenheng? Er jeg umoden fordi jeg skater? Det å ha slike fordommer, DET er umodent det. Om en jente dømmer basert på det at han er skater eller ikke er det faktisk HUN som er umoden. Man må dømme folk individuellt, ikke fordi de er "skatere" eller "fotballspillere" eller "nerder" osv. Baserer jeg mitt inntrykk av deg på det utsagnet der er det DU og ikke JEG som kan sees som umoden. (... and, rate me baby! ) Lenke til kommentar
zed Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 I give you 7 out of 10 bongs bitz ! 4 chizzle my bizzle Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Han sa aldri at skatere var umoden da. Det han sa at de mer "modne" jentene kanskje ikke synes skatere var så mye å løpe etter. Jeg vil tro at han har mye rett i det han sier ettersom "skateklær" er litt "småbarnslig". Nå trakket jeg sikkert midt i salaten, men det får nå så være. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 psst... lenge til. btw. er det Ueland eller Veland? 8 - 12 uker elns kansje (Ueland) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184802 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Han sa aldri at skatere var umoden da. Det han sa at de mer "modne" jentene kanskje ikke synes skatere var så mye å løpe etter. Jeg vil tro at han har mye rett i det han sier ettersom "skateklær" er litt "småbarnslig". Nå trakket jeg sikkert midt i salaten, men det får nå så være. 1. Det at de "modne" jentene ikke vil ha skatere betyr vel det at de "modne" guttene ikke skater, right? 2. Jeg skater... kler meg ikke på noen spesiell måte, egentlig. Samme gjelder mine skatende venner... And, RATE ME GODDAMNIT Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (... and, rate me baby! ) http://www.home.no/haltan/haltanbilder/skolebevis.jpg "Krusty the Clown"-faktor: 6 av 10. -Jeg hadde også bredt hår før jeg fant ut at det kanskje ville være strategisk å snaue skallen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 1. Det at de "modne" jentene ikke vil ha skatere betyr vel det at de "modne" guttene ikke skater, right? 2. Jeg skater... kler meg ikke på noen spesiell måte, egentlig. Samme gjelder mine skatende venner... And, RATE ME GODDAMNIT 1. Det betyr ikke noe annet enn det jeg nettopp skrev 2. Jeg så det på bildet. Hettegenser? Typisk skateklær Du er vel helt midt på treet. På en skala fra 1-10 er du en 5'er Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) 2. Jeg så det på bildet. Hettegenser? Typisk skateklær Herregud... Skal vi være dømmende? "JAAA!!! ARTIG!" Endret 10. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. Man kan ikke dømme folk med en skala synes jeg.. Ikke før man har møtt personen.. Er uansett ikke bra og dømme folk med en terning eller skala uansett. MEN VI I BERGEN SKAL MØTES! HVA MED FREDAG den 23? La oss ta oss en tur og slappe av.. Hva sier du Darkness|? Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Beklager at jeg kommer med et innspill her ,men wtf snakker du om? dog jeg ikke har erfart livstilen med og "få pult i ny og ne" så kan jo det ikke være bedre enn og ha en dame som man kan prate med og søke trøst hos (skal ikke bli for mye siden det kan bli syting og gutter skal ikke syte så mye ,selvom det er utrolig godt og få snakket om problemene sine) Og ja.. Jeg kan innrømme at jeg fort kan begynne og få tårer i øyne og begynne og sippe hvis det er noe som sårer meg eller noe slikt. Muligens jeg ikke er blitt like kynisk (?) som det du er blitt iløpet av de siste årene, men jeg har virkelig troen på at det finnes slike damer.. som man kan sleppe sine litt feminine sider ut også.. Nåja jeg skjønte at du kom til å reagere på det innlegget, og det var ment for å provosere også...sort of. Men la meg bare forklare meg selv. Nå er ikke jeg helt personen som går ut på byen for å skaffe meg damer, det har jeg aldri gjort. Jeg går ut for a ha det gør med kompiser og venninner. Men når du sier at jeg er kynisk, så ja det er visse ting som har skjedd i mitt liv som har gjort meg temmelig kynisk. Og når man har opplevd en god del dritt så kan man enten prate med noen eller starte å gi fan. Jeg valgte det siste. Uansett, Det å ha dame er seff det beste som skjer og jeg skulle gjerne ønske at jeg hadde min fortsatt. Skal forklare det litt bedre senere, men csi begynner nå. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ser du mange skatere over 20år? Nei! De fleste vokser nok det av seg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ser du mange skatere over 20år? Nei! De fleste vokser nok det av seg Sorry mac, men sånn som du holder på nå så virker du ikke akkurat veldig moden. Du motsier kun deg selv ved å holde på sånn. Det å skate vil si at man liker å stå på fjøl, resten får du f*en meg dømme individuellt. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Okaaaai, min poengsum: Vifteovn: 8+ grunnet utstråling, sjarm og såvidt jeg kan se en niiice kropp. CDF: 5-6. Ganske søt. Haltan: 9, fordi han er sånn "spesiell". Han har et utseende som skiller seg ut; positivt. Så, nerder drar damer. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det var ikke noe personlig Darkness: Det er Ueland Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Thea: 10, fordi hun er flink til å rate nerder :thumbsup: (også er hun litt soet da ) Men, Hartge, nevermind hele saken. Jeg tar det nok litt VEL inntil meg, er bare det at jeg er ganske lei av å bli stemplet som en drittunge fordi jeg skater. Og da eksploderer jeg av og til. Men jeeez, dette var bare kverulering (NESTEN bare, ihvertfall) fra min side. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Okaaaai, min poengsum: Vifteovn: 8+ grunnet utstråling, sjarm og såvidt jeg kan se en niiice kropp. CDF: 5-6. Ganske søt. Haltan: 9, fordi han er sånn "spesiell". Han har et utseende som skiller seg ut; positivt. Så, nerder drar damer. Hey... Rater du krølltop før meg? Men la oss stoppe dette før noen blir såret. Og jeg er ikke i humør til og spøke noe særlig for øyeblikket. Jeg som vanligvis er glad og alltid positiv har fått en masse ting og deppe over.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 vifteovn: hvor gammel er du? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 2. Jeg så det på bildet. Hettegenser? Typisk skateklær Herregud... Skal vi være dømmende? "JAAA!!! ARTIG!" Det var ment som en spøk.. Det var ikke ment å være dømmende på noen måte. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle virke slik heller. "klær skaper mannen" - dvs, stort sett så kler folk seg etter slik de vil bli "oppfattet". Eller? (umodenhet eller modenhet lagt til side). Folk har gjerne ulike kleskoder etter hva de driver med. Jeg har uansett ikke noe stort behov for å føle meg moden eller å bli oppfattet moden. Jeg må også få understreke at som sagt var ikke dette vondt eller negativt ment mot deg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 MEN VI I BERGEN SKAL MØTES! HVA MED FREDAG den 23? La oss ta oss en tur og slappe av.. Hva sier du Darkness|? Vi får se. Skal på #bergen@efnet treff den 17. januar vaff. 23. er liksom så langt frem i tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå