darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Haha... Mannfolk! *Riste oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hmm.. Var på tg ifjor, skal ikke i år.. Var kult, ja, men jeg satt jo aldri på pcn.. Var mer på utsia av skipet med venner, spilte hackysack og skata osv, enn jeg var på innsia.. Søøu, kan ikke si at jeg gjør noe annet hjemme (Bortsett fra at her har jeg båt og skjærgård ) Om jeg har draget på damene? Trodde i utgangspunktet ikke så veldig mye om meg selv(fått mye god tilbakemelding opp igjennom åra though.. men knakk litt i sommer.. so3(2?)'ers would know..) Men kan umulig ikke ha det når jeg har en SÅÅ flott jente som jeg har nå!!!! Fy fan jeg er heldig... =) Finnes bilder av meg...her: http://www.home.no/haltan/vifteovn/ Hvis jentene på forumet her ville være så greie å fortelle meg om jeg er kjekk eller ikke(og vær ffs dønn ærlige) så hadde det vært flott haha (Kanskje jeg skal lage en rate-the-nerds-post? Men jeg ser ikke på meg selv som ekte nerd though.. bare spør haltan ) Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan være rent skummelt å la damene få snakke fritt... Neh men så lenge jeg klarer å få meg pult i ny å ne så driter jeg blankt i om jeg har braget eller ikke. Noen må nå like meg. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Finnes bilder av meg...her: http://www.home.no/haltan/vifteovn/ Hvis jentene på forumet her ville være så greie å fortelle meg om jeg er kjekk eller ikke(og vær ffs dønn ærlige) så hadde det vært flott haha Jeg synes du så litt liten ut. Er du sånn skater? Det slår ikke alltid like godt ut på de "modne" jentene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hihi! Jeg var sååå hypp på skatere før. Det var tider det *mimre* Men hvem bryr seg om jentene er "modne" eller ikke? Er det ikke så at et hull er et hull? *hæhæ* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hihi! Jeg var sååå hypp på skatere før. Det var tider det *mimre* Men hvem bryr seg om jentene er "modne" eller ikke? Er det ikke så at et hull er et hull? *hæhæ* Hull er ikke et hull Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan være rent skummelt å la damene få snakke fritt... Neh men så lenge jeg klarer å få meg pult i ny å ne så driter jeg blankt i om jeg har braget eller ikke. Noen må nå like meg. Beklager at jeg kommer med et innspill her ,men wtf snakker du om? dog jeg ikke har erfart livstilen med og "få pult i ny og ne" så kan jo det ikke være bedre enn og ha en dame som man kan prate med og søke trøst hos (skal ikke bli for mye siden det kan bli syting og gutter skal ikke syte så mye ,selvom det er utrolig godt og få snakket om problemene sine) Og ja.. Jeg kan innrømme at jeg fort kan begynne og få tårer i øyne og begynne og sippe hvis det er noe som sårer meg eller noe slikt. Muligens jeg ikke er blitt like kynisk (?) som det du er blitt iløpet av de siste årene, men jeg har virkelig troen på at det finnes slike damer.. som man kan sleppe sine litt feminine sider ut også.. Men en slik Rate the Nerds ting er bare dumt... men ville signet meg på med en gang.. *komme med sin deiligst.no link* http://deiligst.no/63693 Dog.. forandret meg endel i det siste så jeg ser omtrent slik ut nå: Vell.. Skal roe han litt jeg =) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. Skal roe han litt jeg =) På en skala fra 1-6 gir jeg deg en svak 5 Men det er vel mye fordi du virker som en sympatisk og veldig OK fyr Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jaja... Kanke klage.. eller? neida.. Men når man tenker på hvor mye kan forandre seg ifra bilde til bilde så er det egentlig utrolig morsomt.. Jeg har 2bilder som er tatt med omtrent 2timer mellomrom bare.. Uten at jeg har gjort noe som håret eller noe annet. Men jeg skal stoppe med bildene jeg.. Nå fikk jeg lyst på et kamera her ,men jeg er ikke helt sikker på det virkelig er sunt for meg.. Dette er grunnen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=181382 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hm. Store forskeller ja! Men det er nok lyset som gjør det. Det minner meg på - jeg tror ikke jeg har sett deg før, så du var nok ikke på Mildeheimen samtidig som meg i hvertfall Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hehe... Tviler på det.. Jeg ville nok ha lagt merke til deg. Vi var der vell i 5timer vi.. Og sette opp maskinene tar ikke så lang tid ,men og bære 12stk LCD skjermer og maskiner tar tid.. EDIT: FÅr ikke lov og gå med voks lenger.. Så ser litt sånn.. naturlig ut nå.. Hu synes det var så ekkelt og ta i. Endret 10. januar 2004 av CFD Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du har et ok utseende CFD. Pen vil nok noen si. Men det er ikke bare utseende som teller. Har man et ok utseende, men en bra utstråling og selvtillit, så merker jentene det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Jeg liker at guttene er litt hårfine jeg Men bruker ikke noe stylingprodukter i håret mitt fordi jeg eeelsker å bli pjusket i håret. Men *kremt* Dette var litt veeel off topic Endret 10. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du har et ok utseende CFD. Pen vil nok noen si. Men det er ikke bare utseende som teller. Har man et ok utseende, men en bra utstråling og selvtillit, så merker jentene det Vell.. Det ville vært hyggelige ord ,men det at de kommer ifra deg gjør at det ikke er helt det samme siden du alltid har vært litt skaphomse ,men det er da positivt uansett.. Vell.. *ønske seg det som jentene likte til neste jul* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. *ønske seg det som jentene likte til neste jul* w00t? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. *ønske seg det som jentene likte til neste jul* w00t? bra utstråling og selvtillit.. Skal dog sies at selvtilitten har kommet seg veldig siden 6oktober og det er noe som folk kommenterer til meg ,men den går veldig mye opp og ned.. Utstråling? Hva er egentlig det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Aner ikke. Jeg tror jeg "ut"'er veldig mye. Men om det utstråling og om det er positivt vet jeg ikke. Jeg er veldig utadvendt, men trekker hverken damer eller gutter. Hehe. Selvtilitten er ikke så bra heller, men det er en lett sak å skjule Endret 10. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Men jeg har lyst og møte dere folkens! Jeg har jo for f... vært på dette forumet daglig i over 2år og har fortsatt ikke truffet noen.. (Uten creaturecanis,men henne traff jeg IRL også "vervet" jeg henne hitt) men vi må få ordnet noe altså.. Må få fastsatt en dato. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 psst.. The Gathering ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå