Jørgen Sørheim Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Grunne, tror jeg vi kaller det. Alternativt overfladiske. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. har jeg draget.. vell.. Det har jeg faktisk aldri sjekket.. Grunnen til dette er den såre grunn at jeg ikke engang tenkte på damer noe særlig helt fram til..øh.. 6oktober? Jeg har faktisk aldri dratt på byen for og se på damer ,men bare hatt det morsomt med kameratene og da er ikke damer med i bildet. Greit nok at jeg har hatt dame før ,men det var ekstremt kortvarig. Grunnen til det var at jeg rett og slett ga ****** og ikke gadd og prate med dem.. Så jeg kan si det slik for og se det på den positive måten: Jeg har iallefall blitt sammen med eller blitt meget god venn med de damene jeg har brukt 1uke eller mer sammen med. Dette grunnet jobb. Men jeg tviler sterkt på at jeg er en som vil dra damer når jeg er ute på byen og prøver. Det er 2grunner til dette. Eller det er vell bare 1grunn.. 1: Jeg har et taleproblem som heter stamming.. Jeg vet ikke hvor ille det er ,men folk forstår fint hva jeg sier ,men når man er nærvøs og har høy puls så baller det liksom på seg 2: Jeg er ikke personen som liker og gå bort til damer og spørre om de feks vil ha noe og drikke eller og få dem med ut til dans. Jeg tør liksom ikke.. Jeg skal være heldig hvis jeg engang tør og si hei jeg.. Men med engang de blir kjent med meg så har iallefall jeg fått tilbakemeldinger på at jeg er en tålelig grei kar, menmen. jaja.. Dette er iallefall ikke noe jeg trenger og bekymre meg for for tiden iallefall Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 CFD: Det er helt klart viktig å vite hvor man har seg selv. Og som jeg har forstått det så har du det rent trivelig nå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 CFD: Det er helt klart viktig å vite hvor man har seg selv. Og som jeg har forstått det så har du det rent trivelig nå Jeg har det fint om dagen jeg.. Hva mente du egentlig med det? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvis du mente at jeg vet mine begrensninger så vet jeg selvfølgelig det. Jeg regner medselv for en jordnær person som vet hva han kan og hva han ikke kan. Men noen ganger så tør jeg jo og prate med damene også.. det faller tilogmed helt naturlig.. fatter ikke helt hvordan det kan gå ann ,men noen kan du snakke og snakke og snakke med =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 CFD: Det er helt klart viktig å vite hvor man har seg selv. Og som jeg har forstått det så har du det rent trivelig nå Jeg har det fint om dagen jeg.. Hva mente du egentlig med det? Hehe mente det som at du har dame om dagen. Mer enn jeg har... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det skal dog sies at du har opplevd mye mer koselig i livet ditt en hva jeg har da. Du er jo 23år og har opplevd endel mer enn meg som bare er 18 og har sitti konstant inne forran datamaskinen ifra han var 16.. Men jeg har jo fortsatt lang tid og lære på.. =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det skal dog sies at du har opplevd mye mer koselig i livet ditt en hva jeg har da. Du er jo 23år og har opplevd endel mer enn meg som bare er 18 og har sitti konstant inne forran datamaskinen ifra han var 16.. Men jeg har jo fortsatt lang tid og lære på.. =) Joda men man opplever veldig mye fra man er 18, det er da livet begynner...synes nå jeg. Har egentlig bare syslet med PC'er siden jeg var 18, og lærte meg ikke stuff ordentlig før tja 20. Men skal si at jeg gjør langt mer enn å bare sitte inne hele dagen. Man kan liksom ikke være usosial når man har denne jobben. Jeg kan bare prate for megselv ved å si at ved å jobbe her så har jeg blitt mye mye mer ... erm ... åpen for fremmende mennesker og ... frittalende. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmm.jeg ville vel ikke akkurat kalle meg selv nerd osv, men jeg henger jo på forumet Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Har fått vite det mange ganger av damer.. i ettertid Men jeg blir liksom litt paff når noen er det og jeg vet det... kommer aldri på noe å si osv.. Edit: noen tips på gode ting å si når det blir sånn "pinlig stillhet"? Akkurat sånn er det med meg og. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Njaa vet ikke eg: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1606692 hun har sagt det rett ut til meg.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vell.. Jeg vet definitivt hva pinlig stillhet er, men noen ganger så er det bare naturlig og prate og jeg er av den personen som kan prate hele tiden HVIS jeg finner den rette personen. Egentlig så er det ganske rart. Jeg er veldig stille hvis jeg ikke kjenner personene ,men med engang jeg blir kjent med dem kan jeg prate til de blir lei.. jaja.. Får kanskje snakke litt mindre siden jeg ofte prater om ting som er veldig lite inntresannt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Stamming skulle vel ikke være noe problem når det gjelder å dra damer. Dersom damen synes det er "teit" og lite kult at du stammer, så er det jo hun det er noe galt med. Jeg går også ut i fra at stammingen ikke er noe problem etter hvert som du blir kjent med folk og trygg på dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan nok ikke bli meg. Jeg må ta kvelden før hodet mitt sprenger Jaja tar utfordringen på strak arm, just say when. Btw...har ikke fått med meg...hvor gammel er du egentlig...... 18 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Stamming skulle vel ikke være noe problem når det gjelder å dra damer. Dersom damen synes det er "teit" og lite kult at du stammer, så er det jo hun det er noe galt med. Jeg går også ut i fra at stammingen ikke er noe problem etter hvert som du blir kjent med folk og trygg på dem. Ser ikke ut som og være et stort problem ,men jeg kan jo ikke utale meg selv om dette. Og den eneste jeg har møtt ifra forumet er creaturecanis faktisk.. Ganske rart det. Har også møtt shooter ,men han har jeg bare sett brukernavnet til og ikke noe annet. han har vell 10poster elns. Vell.. 85modellen er jo klart best =) Og 86modellen da =) Men ikke noe annet Men seriøst.. Vi i bergen skulel ha møttes engang... Ville vært morsomt og møte noen folk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jau. Av en eller annen rar grunn havnet jeg tilfeldigvis inn på den posten hvor det var snakk om å møtes. Aner ikke hvordan det skjedde, jeg skulle trykke meg inn her Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Men med engang de blir kjent med meg så har iallefall jeg fått tilbakemeldinger på at jeg er en tålelig grei kar, menmen. Håper vi kan møtest. Drar opene på TG04, så kommer jeg også.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal på TG mest sannsynlig vaff. var i fjor også. noen andre fra bergen som var i fjor? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg skal på TG mest sannsynlig vaff. var i fjor også. noen andre fra bergen som var i fjor? Tror sosohal og jeg skal også Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan nok ikke bli meg. Jeg må ta kvelden før hodet mitt sprenger Jaja tar utfordringen på strak arm, just say when. Btw...har ikke fått med meg...hvor gammel er du egentlig...... 18 Hmmmm det er jo noe jeg kan leve med Så skal trond på....eh ... forretningsreise ? ... lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå