Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Haha, en orgie... darkness da, hva roter du deg oppi... du tror alle disse guttene klarer å varte deg opp uten å drite seg ut...? well, think again... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Haha.. Det må jeg si.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Haha.. Det må jeg se.. Any day girl. Endret 10. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Ey! Det der er juks! Jeg sa aldri det der Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ey! Det der er juks! Jeg sa aldri det der Nei men den som tier samtykker...har jeg som slagord... Hehe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 *gjespe* you really don't know how to treat a girl CandyFloss har rett Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) *gjespe* you really don't know how to treat a girl CandyFloss har rett Gi meg en kveld... Så sikker er jeg på at du har endret mening om meg . å skal det sies at jeg er på jobb nå da, og noen må jo holde meg våken. Nå som alle gjestene mine har lagt seg. Btw: Har jeg lasta opp et bilde av resepsjonen enda doggy? Må jo vise min kongeplass når jeg har rigget meg ordentlig til. *savner dager med litt mere å gjøre* Endret 10. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan nok ikke bli meg. Jeg må ta kvelden før hodet mitt sprenger Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det kan nok ikke bli meg. Jeg må ta kvelden før hodet mitt sprenger Jaja tar utfordringen på strak arm, just say when. Btw...har ikke fått med meg...hvor gammel er du egentlig...... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jah - da var nok en kjedelig kveld over, og i morra er det opp tidlig og på jobb Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) hmm. jeg ville vel ikke akkurat kalle meg selv nerd osv, men jeg henger jo på forumet Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Har fått vite det mange ganger av damer.. i ettertid Men jeg blir liksom litt paff når noen er det og jeg vet det... kommer aldri på noe å si osv.. Edit: noen tips på gode ting å si når det blir sånn "pinlig stillhet"? Endret 10. januar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jah - da var nok en kjedelig kveld over, og i morra er det opp tidlig og på jobb Not at all. Kvelden er knapt nok startet. Jeg har jo bare såvidt rundet 2 timer på jobb Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 girls don't like boys girls like cars and money Noe som veldig ofte viser seg å stemme. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 girls don't like boys girls like cars and money Noe som veldig ofte viser seg å stemme. Stopp utenfor videregående med en ny shiny bil...eller en bmw. Mange jenter blir jo våte i buksa bare de ser en bmw Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Stopp utenfor videregående med en ny shiny bil...eller en bmw. Mange jenter blir jo våte i buksa bare de ser en bmw Eller se rundt deg og se de sinnsykt fine bertene som henger med de feite-grimme pappaguttene.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 veeeeel det er vel for det meste pakistanere som kjører i bmw.... seff i tillegg til feite gullkjeder og litt jalla jalla musikk trekker damer de ja... men det er vel ikke sånne damer vi vil ha? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Njaa vet ikke eg: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1606692 Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jojo. Enkelte damer er så enormt..."shallow" (godt norsk ord) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå