wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Men! Det er jo det som er søtt da. Med litt naive gutter som du kan forme til å bli perfekte elskere Hm. Why are we talking sex all the sudden? det ligger til naturen mann/kvinne Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pluss at nerder ofte blåser i hygiene..... Og, ja, spesielt en som spiller cs jeg kjenner... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hmm.... "nerder" har en tendens til og ha god tekke på meg i vertfall har jeg registrert... nerder og musikere... Har du prøvd noe annet enn de nevnte? Eh... nei? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Pluss at nerder ofte blåser i hygiene..... Og, ja, spesielt en som spiller cs jeg kjenner... Haha. SLIKE nerder vil man ikke ha! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 , nå mobber du Thea (hvis det er den jeg tror det er ) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 , nå mobber du Thea (hvis det er den jeg tror det er ) Det er ikke han.. Han lukter kongle, han, og kongle er bra Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nå, det finnes jenter som er godt inne i one night . Dette minte meg om ei venninne av meg. Vi hadde vært ute i lag ganske ute den sommeren, og den kvelden hadde hun siktet seg en hun hadde lyst å knulle den natta. Så når klokka var rundt 3 og jeg gikk på dass, forsvant hun og jeg så heller ikke han typen hun sikla etter. Så 1 time senere ringte hun meg og fortalte at hun hadde klart å tatt feil type med seg hjem... , og det var mens fyrn lå i senga med henne . Vel for å si det sånn så var hun overkåt, og hun feide over karen uansett... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pluss at nerder ofte blåser i hygiene..... Og, ja, spesielt en som spiller cs jeg kjenner... sosohal? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Nå, det finnes jenter som er godt inne i one night . Dette minte meg om ei venninne av meg. Vi hadde vært ute i lag ganske ute den sommeren, og den kvelden hadde hun siktet seg en hun hadde lyst å knulle den natta. Så når klokka var rundt 3 og jeg gikk på dass, forsvant hun og jeg så heller ikke han typen hun sikla etter. Så 1 time senere ringte hun meg og fortalte at hun hadde klart å tatt feil type med seg hjem... , og det var mens fyrn lå i senga med henne . Vel for å si det sånn så var hun overkåt, og hun feide over karen uansett... LOL. How charming! Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Mmmm. Ikke helt god den dama når hun drikker. Det er noen som blir så kåt at de bare må ta et eller annet når kvelden nærmer seg 3. Snakker ikke generaliserende, for jeg kjenner bare ei av det slaget. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pluss at nerder ofte blåser i hygiene..... Og, ja, spesielt en som spiller cs jeg kjenner... sosohal? Nope, soso ekke sånn, Han lukter visst kongle Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Pluss at nerder ofte blåser i hygiene..... Og, ja, spesielt en som spiller cs jeg kjenner... sosohal? Nope, soso ekke sånn, Han lukter visst kongle Åhhhh det var han som lukta kongle....now it all makes sence Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Artig "diskusjon", hehe ser at Darkness har gått nermest bananas her på forumet, kansj hun kunne fått tittelen "Søppel-h*re", bare synd at tittelen allerede er tatt... Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Artig "diskusjon", hehe ser at Darkness har gått nermest bananas her på forumet, kansj hun kunne fått tittelen "Søppel-h*re", bare synd at tittelen allerede er tatt... Jepp ser at vi har fått en til søppel tilhenger...å hehe...hun begynner vel å bli litt nerd selv når hun henger her Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 søppelhore? det er jo trond det jeg er attentionwhore Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 søppelhore? det er jo trond det jeg er attentionwhore signed Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 æsj. jeg fikk ikke til å se den. orker ikke begynne å styre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Funket ikke her heller. Btw luremus er noe pyy. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hehe. Jeg skal gi deg litt attention Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå