Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Vel, jeg liker ikke nerdegutter. Liker heller ikke sosser og gutter som er mer femi enn meg. Så egentlig er jeg bare kresen og fisefin, og går alltid etter gutter jeg må slite litt for å få (les: "kostbare"). Mine erfaringer med nerdegutter er hender som de ikke har peiling på hvor de skal plassere, masse gjespete svada og minutter som føles ut som timer... Sier ikke at alle er sånn; bare de fleste nerder jeg kjenner. ;)

Lenke til kommentar
Vel, jeg liker ikke nerdegutter. Liker heller ikke sosser og gutter som er mer femi enn meg. Så egentlig er jeg bare kresen og fisefin, og går alltid etter gutter jeg må slite litt for å få (les: "kostbare"). Mine erfaringer med nerdegutter er hender som de ikke har peiling på hvor de skal plassere, masse gjespete svada og minutter som føles ut som timer... Sier ikke at alle er sånn; bare de fleste nerder jeg kjenner. ;)

:ermm:

:angry:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Men, jeg ser ikke på deg som "nerd". Ser på deg som skater, selv om jeg egentlig ikke liker dem heller. ;) Nerder tør såvidt prate med jenter, det regner jeg med du gjør?

Lenke til kommentar
Men, jeg ser ikke på deg som "nerd". Ser på deg som skater, selv om jeg egentlig ikke liker dem heller.  ;) Nerder tør såvidt prate med jenter, det regner jeg med du gjør?

Jauda... :p

Så jeg går ikke under EN gruppe mennesker du i utgangspunktet ikke liker, men TO?! :wow: (Love's the exception, right? :p)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...