darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Jeg kan like deg hvis du gir meg skjermen din og innholdet i kabinettet Longtime five dollah? Merk deg at jeg bare er en luremus da *pippip* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Merk deg at jeg bare er en luremus da *pippip* ... som alle andre jenter... En støvel i ræva skulle dere hatt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Nei takk, men jeg tar gjerne noe annet! *hæhæ* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nei takk, men jeg tar gjerne noe annet! *hæhæ* Nå skal ikke jeg spekulere for mye... Men sånne kubbe stearinlys fra kirka skal visst værre rimlig kinky Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 det er for satanister det .. eller som vi kaller det .. "vanlige mennesker" Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 er ikke et vanlig menneske.... ouch Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Nei takk, men jeg tar gjerne noe annet! *hæhæ* Nå skal ikke jeg spekulere for mye... Men sånne kubbe stearinlys fra kirka skal visst værre rimlig kinky høres digg ut. bring it on! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 høres digg ut. bring it on! Må du passe på hva du sier, kan hende at hvis jeg tilfeldighvis skulle værra i strøket og ha en kubbe i baklomma at du får smaken på den Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hmm.... "nerder" har en tendens til og ha god tekke på meg i vertfall har jeg registrert... nerder og musikere... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hmm.... "nerder" har en tendens til og ha god tekke på meg i vertfall har jeg registrert... nerder og musikere... Har du prøvd noe annet enn de nevnte? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 *gjespe* ring på forhånd da Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jaja. hehe.( løper til kirken og rapper noen bigge kubbelys) 2 stk Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, jeg liker ikke nerdegutter. Liker heller ikke sosser og gutter som er mer femi enn meg. Så egentlig er jeg bare kresen og fisefin, og går alltid etter gutter jeg må slite litt for å få (les: "kostbare"). Mine erfaringer med nerdegutter er hender som de ikke har peiling på hvor de skal plassere, masse gjespete svada og minutter som føles ut som timer... Sier ikke at alle er sånn; bare de fleste nerder jeg kjenner. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Har vært borti slike også Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, jeg liker ikke nerdegutter. Liker heller ikke sosser og gutter som er mer femi enn meg. Så egentlig er jeg bare kresen og fisefin, og går alltid etter gutter jeg må slite litt for å få (les: "kostbare"). Mine erfaringer med nerdegutter er hender som de ikke har peiling på hvor de skal plassere, masse gjespete svada og minutter som føles ut som timer... Sier ikke at alle er sånn; bare de fleste nerder jeg kjenner. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg tror HalTan føler seg meget så truffet av kommentaren din Candyfloss Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Men! Det er jo det som er søtt da. Med litt naive gutter som du kan forme til å bli perfekte elskere Hm. Why are we talking sex all the sudden? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg tror HalTan føler seg meget så truffet av kommentaren din Candyfloss Jeg går under definisjonen "nerd som kjenner Thea" da Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Men, jeg ser ikke på deg som "nerd". Ser på deg som skater, selv om jeg egentlig ikke liker dem heller. Nerder tør såvidt prate med jenter, det regner jeg med du gjør? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Men, jeg ser ikke på deg som "nerd". Ser på deg som skater, selv om jeg egentlig ikke liker dem heller. Nerder tør såvidt prate med jenter, det regner jeg med du gjør? Jauda... Så jeg går ikke under EN gruppe mennesker du i utgangspunktet ikke liker, men TO?! (Love's the exception, right? ) Endret 9. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå