wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 nerd er et gammelt ord. den gang det å ha masse peil på pv var nerdete. det var bare masse sånne geeker litt avsosiale gutter. i dag er det faktisk oxo vanlige gutter som har endel peiling på pc. det er utviklingen i sammfunnet som har skjyld i det da data trenger man i større utstrekkelse enn for 15-20 år siden. ergo. jeg er ikke nerd.men å si at en gutt som intreserer seg for pc eller har det som en hobby. er som å si at andre som har en kjempe innteresse for en ting eller sport er nerd oxo da Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 darkness|: hvor bor du .. så skal jeg komme å teste om jeg har teken .. hey baby! ... Når jeg ser avataren din så er det noe som sier meg at det ikke er så lurt... Ssh.. Han har sikkert bare spilt litt for mye CS har spilt CS 1 gang i mitt liv .. det var på 90-tallet engang .. jeg er vise presiden i "Nordmenn mot CS og Pepsi" Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 HEY! hva er galt med Pepsi? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 HEY! hva er galt med Pepsi? Det smaker møkk, kanskje Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 HEY! hva er galt med Pepsi? Det smaker møkk, kanskje Eller ikke... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jenter har jo ikke noe fordeler . De fordelene jenter har også du Wabby, du har nok bare ikke lagt merke til det enda. De har fordelen at det er mange der ute som tenker bare å få dyppet snadden i glufsa og er fornøyd med det. Mens mange jenter er ikke int i one night stands. Så i en slik konkuranse der en eller flere jenter hadde gått inn for å delta så hadde de mye større sjans til å få lurt med seg 1 eller 10 iløpet av en kveld. Tanken på at dette kansje hadde vært på en danskeferge men mange fulle folk, men der kan jo vi kanske stille likt... så ehhrmmm..... , ja nå vet jeg ikke helt hva jeg skal frem til Nå, det finnes jenter som er godt inne i one night . Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 HEY! hva er galt med Pepsi? Det smaker møkk, kanskje Eller ikke... det er en kopi .... faktisk så sa ikke topp bossene i coca cola ordet pepsi før på 80-tallet før det sa de bare "The impersonator" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg drar damer som ******. må koste de ut av senga når jeg skal legge meg. Pøh ! pingla, jeg må bestille buss for å få de hjem igjen..... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) jeg drar damer som ******. må koste de ut av senga når jeg skal legge meg. Pøh ! pingla, jeg må bestille buss for å få de hjem igjen..... Du må dra veldig stygge damer (les: Pondus-damer) siden du trenger en hel buss til en eneste dame... Endret 9. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 darkness|: hvor bor du .. så skal jeg komme å teste om jeg har teken .. hey baby! ... Når jeg ser avataren din så er det noe som sier meg at det ikke er så lurt... Ssh.. Han har sikkert bare spilt litt for mye CS har spilt CS 1 gang i mitt liv .. det var på 90-tallet engang .. jeg er vise presiden i "Nordmenn mot CS og Pepsi" Samme det. Du vil ikke prøve deg på meg uansett, plutselig er du stuck! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Jeg kan like deg hvis du gir meg skjermen din og innholdet i kabinettet Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har ikke draget på jenter, men jentene har draget på meg ...gjelder sikkert for mange gutter... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Jeg kan like deg hvis du gir meg skjermen din og innholdet i kabinettet Longtime five dollah? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 sikkert endel her inne som reiser til thailand om noen år, eller leser siste sida i søndag søndag Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg drar damer som ******. må koste de ut av senga når jeg skal legge meg. Pøh ! pingla, jeg må bestille buss for å få de hjem igjen..... Du må dra veldig stygge damer (les: Pondus-damer) siden du trenger en hel buss til en eneste dame... BigTime! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Jeg kan like deg hvis du gir meg skjermen din og innholdet i kabinettet neeh, da har ikkje eg noke å være glad I.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Tja.. har vel vært singel i et halvt år siden jeg var 15. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ingen som liker meg Jeg kan like deg hvis du gir meg skjermen din og innholdet i kabinettet Longtime five dollah? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Samme det. Du vil ikke prøve deg på meg uansett, plutselig er du stuck! ha! .. du har vel ikke en tvillingsøster? det er den eneste måten å "fange" meg på .. (insidevits) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå