Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ville vært rart om det var stor forskjell på menn og kvinner sånn rent biologisk på det området. Men det er mulig det. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Seriøst!! Dette er ikke snakk om meg!! Jeg sa det i starten og jeg sier det nå.. Når jeg skriver seriøst så går jeg ifra spøkmode til seriøsmode.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Seriøst.. IRC\forum er en ting ,men IRL er HELT en annen ting.. De kan ofte si det de vil ,men spørsmålet er om de mener det. Snakker IRL. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Seriøst!! Dette er ikke snakk om meg!! Jeg sa det i starten og jeg sier det nå..Når jeg skriver seriøst så går jeg ifra spøkmode til seriøsmode.. Sorry. Det er bare svært vanskelig å skille mellom din seriøsmode og når du tuller.. I tillegg til at det er vanskelig å se at du sier ting "hypotetisk ment" Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 uansett.. vi i klassen snakker IRL.. Men dette omhandler ikke meg.. Men teorien min er bygget utifra virkeligheten.. når ALLE jeg kjenner opplever det samme så er det noe i det.. Skal ikke si hva jeg opplever da.. men trenden er jo klar. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 uansett.. vi i klassen snakker IRL.. Men dette omhandler ikke meg.. Men teorien min er bygget utifra virkeligheten.. når ALLE jeg kjenner opplever det samme så er det noe i det.. Skal ikke si hva jeg opplever da.. men trenden er jo klar. Jo.. ja.. men kanskje alle du snakker med har veldig stor apetitt på sex.. Og det har vel i grunn gutter på vår alder.. De har i tillegg en tendens til å smøre tjukt på når de er sammen med kamerater.. Gutter er som oftest mer stor i kjeften enn de har godt av bare se på american pie. tatt på kornet Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 uansett.. vi i klassen snakker IRL.. Men dette omhandler ikke meg.. Men teorien min er bygget utifra virkeligheten.. når ALLE jeg kjenner opplever det samme så er det noe i det.. Skal ikke si hva jeg opplever da.. men trenden er jo klar. Jo.. ja.. men kanskje alle du snakker med har veldig stor apetitt på sex.. Og det har vel i grunn gutter på vår alder.. De har i tillegg en tendens til å smøre tjukt på når de er sammen med kamerater.. Gutter er som oftest mer stor i kjeften enn de har godt av bare se på american pie. tatt på kornet Vi får bare håpe at vi vokser fra det... Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gutter kommer nok dessverre for dere bestandig til å være perverse svin...mer eller mindre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi er ikke perverse. Det er bare at kvinner er teite. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi er ikke perverse. Det er bare at kvinner er teite. , dessuten har de hylt om likestilling i flere tiår nå, når skal de bli perverse da? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi er ikke perverse. Det er bare at kvinner er teite. , dessuten har de hylt om likestilling i flere tiår nå, når skal de bli perverse da? Hvem har sagt at kvinner ikke er perverse..Det er vel som menn..noen er det også. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Vi er ikke perverse. Det er bare at kvinner er teite. , dessuten har de hylt om likestilling i flere tiår nå, når skal de bli perverse da? Hvem har sagt at kvinner ikke er perverse..Det er vel som menn..noen er det også. Alle menn er perverse, noen få kvinner er perverse. Jeg snakker likestilling, da skal alle kvinner bli perverse. Blir det samme som at det finnes kvinner i toppstillinger som tjener langt mer enn menn, men kvinner har lavere snittlønn. Den dagen alle kvinner er pervers får de samme lønnen som menn, da snakker man likestilling. The price to pay Endret 21. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Denne tror jeg er finurlig..så jeg lar den passere.Det virker som du sa det bare på en annen måte med litt mere futt i.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Denne tror jeg er finurlig..så jeg lar den passere.Det virker som du sa det bare på en annen måte med litt mere futt i.. Med dette budskapet havner jeg høyt på frp`s valgliste ved neste stortingsvalg Endret 21. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tror da ikke det, jeg er ihvertfall in løv Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror da ikke det, jeg er ihvertfall in løv Alt man trenger er et liv... Og det har alle vi som puster.. Dette er nok.. alt du trenger... til å kjenne all lykke.. Så simpelt.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror da ikke det, jeg er ihvertfall in løv Alt man trenger er et liv... Og det har alle vi som puster.. Dette er nok.. alt du trenger... til å kjenne all lykke.. Så simpelt.. HÆ????????????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå