Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

IQ ( den intelligensen osv som testes på klassiske IQ tester ) går vanligvis på logikk, mønster osv, problemet med jenter, er at de er overhode ikke logisk i det hele tatt! Ingen vet hva de kan finne på..!

Og dette har du vel forsket på kan jeg tenke meg? Du har vel en fin fin statistikk å vise til også?

nei, jeg bare filosoferer, ut fra egne ærfaringer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IQ ( den intelligensen osv som testes på klassiske IQ tester ) går vanligvis på logikk, mønster osv, problemet med jenter, er at de er overhode ikke logisk i det hele tatt! Ingen vet hva de kan finne på..!

Og dette har du vel forsket på kan jeg tenke meg? Du har vel en fin fin statistikk å vise til også?

nei, jeg bare filosoferer, ut fra egne ærfaringer

Jeg er ganske forutsigbar i hvert fall.. Så jeg tror nok at folk vet hva jeg kan finne på.. uten at vi trenger å gå noe nærmere inn på akkurat det :p

Lenke til kommentar

Hehe..FÅr ta noe annet da

Alle damer skal absolutt mene at de er like kåte som det vi er.. Iallefall en god del.

De har ikke peiling på hva de snakker om i det hele tatt!! Når damer som tar kjønnoperasjon står fram på TV er det første de sier: "Oh my god..Im horny almost all the time.."

Har snakket med endel personer og vi har kommet frem til at de kan si hva de vil ,men de er ikke like kåte som det maskuline kjønn.. Iallefall så viser de det ikke..

Er egentlig veldig irritert pga dette.

Lenke til kommentar

Haha CFD dette har eg diskutert med venner og venniner og eg er 100% enig med deg. Kvinner er aldri like kåte som menn. De kan si ka de vil men de er ikke i nærheten. Når det gjelder orgasme så mener eg det samme. Eg tror menns orgasme er mer intens en kvinnes men våres er ganske kortvarig.

Btw så gjelder ikke dett ALLE kvinnene men majoriteten.

Lenke til kommentar

Vell... Tror faktisk du er inne på noe der.. Uten at jeg skal begynne og beskrive hvordan det er og komme da.. Spessiellt hvis det er noe som klemmer litt mens man kommer.. WTF!! jeg klikker på svar knappen før noe mer slipper ut jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Hehe..FÅr ta noe annet da

Alle damer skal absolutt mene at de er like kåte som det vi er.. Iallefall en god del.

De har ikke peiling på hva de snakker om i det hele tatt!! Når damer som tar kjønnoperasjon står fram på TV er det første de sier: "Oh my god..Im horny almost all the time.."

Har snakket med endel personer og vi har kommet frem til at de kan si hva de vil ,men de er ikke like kåte som det maskuline kjønn.. Iallefall så viser de det ikke..

Er egentlig veldig irritert pga dette.

jeg har vaff aldri påstått at jeg er like kåt som gutter. Men det finnes forskjellige gutter også da. er ikke alle som er testosteronbomber.

Lenke til kommentar
jeg har vaff aldri påstått at jeg er like kåt som gutter. Men det finnes forskjellige gutter også da. er ikke alle som er testosteronbomber.

SNakket ikke bare om deg da. Dette er mer om personer som vi kjenner IRL.

Er jo ikke alltid man har lyst til og kose ,men det har seg ofte slik at når man feks har sett en film med en person og ligger og stryker den personen på magen og på innsiden av lårene så er det vanskelig og ikke få lyst til og gjøre andre ting..

Vell.. Slik er det ofte for meg iallefall..

EDIT: Og det er ikke ment med noen baktanke.. Hendene liksom bare begynner rart nok..

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Jenter har noen ubevisste sperrer ang. det med å være for løssluppen. Er en jente sånn så er hun med engang ******, og det som verre er. Og får et rykte på seg. Sånn er det ikke for gutter.

Tror ikke det er biologisk. Det er slik samfunnet er.

Lenke til kommentar
Det er ikke det dette går ut på.. Dette er snakk om folk som er sammen.. Har vært sammen en god stund.. Over 3-4mnd

CFD da.. Du må ikke diskutere sexlivet ditt på et forum :) I hvert fall ikke når du har et sexliv sammen med en annen person.. Tror du bør editere litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...