Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, erfaring tilsier at de fleste smellvakre jenter velger de smellvakre guttene, mens de mindre fine, men smartere, jentene ender opp med de mindre fine, men også smartere gutta.

Ikke at det er en ille ting.

Påstår du at typen min en mindre fin?! :scared::p

SHall i repeat it? The person in my avatar is NOT me!

Lenke til kommentar
Vel, erfaring tilsier at de fleste smellvakre jenter velger de smellvakre guttene, mens de mindre fine, men smartere, jentene ender opp med de mindre fine, men også smartere gutta.

Ja, det er akkurat det jeg sier.

Lenke til kommentar

SHall i repeat it? The person in my avatar is NOT me!

w00t?

hva har det med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Jenter liker drittsekkene, det er bare til å venne seg til det først som sist.

Det er nok sant. Jeg skjønner ikke hva en person (tilfeldig valgt jente) ser i en drittsekk som ALLTID er ute etter bråk på ALLE fester. Kommer med ett balltre og slår ned folk og jenter syntes det er bra? What the hell. Det er jo sinnsykt mange dumme menn og damer også da :).

Det er nok sant til en hvis grad. Det finnes jo smellvakre kvinner som ender opp med smellrike menn og smellsmarte menn :D (som driter i om dame er seriøs eller ikke såklart ;)). Dette er fordi kvinnen er smellsmart og skjønner at hun kan utnytte den smellrike mannen for å få seg en forsørger. På den måten slipper hun å jobbe og slite selv. Bra opplegg egentlig.

Men jeg kan jo legge til at ikke alltid de smellvakre kvinnene ender opp med de smellvakre mennene, det finnes jo forhold hvor bare den ene parten er smellvakker :scared:.

Når det gjelder det at nerdene er redde for damer så er det jo også sant :D. Nerdene tror at jentene er så sinnsykt mye mer alvorlig enn seg selv, det er nok det som er problemet! Nerdene tror jentene ikke vil ha noe med seg å gjøre. Nerdene tror at jentene ikke liker de samme tingene som de gjør. Snakk med dem om det du snakker med kamerater vanligvis! Jenter består av bein og kjøtt som deg selv, de er ikke ufo. De fleste blir nok bare glad for det ;), selvom det er nerdeprat som hun kanskje ikke interreserer seg for. Jenter er selskapsdyr, de krever at noen holder dem med selskap. Nesten som barn, de skriker hvis ingen løfter de opp å leker og lager rare lyder og grimaser til dem hele tiden.

Når det er sagt, så trenger du ikke alltid gå etter de fineste jenter, ettersom disse sannsynligvis aldri blir førnøyde med hva de får av gutter og ender opp med å dø ugift eller skilt 8 ganger, gjerne litt slakk i både tarm og mus :D.

^

|

Facts of nature.

Lenke til kommentar

Jeg har lest en omfattende undesøkelse om at gutter som er aktiv i bruk av PC har sex gjennomsnittlig mer enn dem som ikke gjør det. Selv skal jeg ikke klage, Har vært litt over en mnd uten dame, men sliter ikke men å få ny om det er det om å gjøre.

Lenke til kommentar

Får kjøre noen Interne Konkurenser på HW turen. Se hvor mange som drar damer o.l. Gi karakterer på måten å gå frem på , dama man fikk "Lurt" , hva som skjedde ut kveldn o.l. :D

Kan bli en festlig affære...

Edit: og jenter drar gutter... ( men dere har jo fordeler da)

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Får kjøre noen Interne Konkurenser på HW turen. Se hvor mange som drar damer o.l. Gi karakterer på måten å gå frem på , dama man fikk "Lurt" , hva som skjedde ut kveldn o.l. :D

Kan bli en festlig affære...

Edit: og jenter drar gutter... ( men dere har jo fordeler da)

Jenter har jo ikke noe fordeler :D. De fordelene jenter har også du Wabby, du har nok bare ikke lagt merke til det enda.

Lenke til kommentar

Veel.. de fleste jenter liker nok ikke å høre masse pjatt om den nyeste deilige CPU'en osv. osv. Ingen liker vel å høre på masse tull som du ikke forstår noe av? Jenter liker å bli snakket med, ja. Men de liker sikkert ikke å føle seg dumme. Gutter som sitter og spiller 24/7 er heller sikkert ikke de første de løper etter, ettersom de gjerne vil ha oppmerksomhet og gjøre andre ting enn akkurat dette.

Nå skal det sies at jeg faktisk ikke snakker for meg selv, og heller ikke for ALLE jenter. Jenter er forskjellige - akkurat som gutter :)

Min teori på hvorfor mange jenter ikke liker mange nerdegutter er følgende: En person som sitter inne hele dagen (og natten) får hverken sol på kroppen eller fysisk bevegelse. Kroppen til denne personen vil da mest sannsynlig se ut der etter. <- men dette gjelder jo bare en liten del av de som faller under kategorien "nerder". Problemet er trolig at folk tror at alle "nerder" er slik :)

Lenke til kommentar

Har nerder dårlig guttetekke? Nei. Så hvorfor har ikke gutte-nerder dametekke?

Det som er med nerde-gutter, er at nerding er så guttete. Ikke bare er det guttete, det er ekstremt anti-jentete. Så i sin nerdethet kommer nerden ikke i så mye kontakt med det motsatte kjønn naturligvis, og derfor sjenertheten.

Så, har gutte-nerder dårlig dametekke.. ja. Det ligger i definisjonen av nerd. Du neglisjerer ditt samvær med det andre kjønn til fordel for nerdeaktiviteten. Så en nerd med bra dametekke er ikke en sann nerd.

:)

Lenke til kommentar
Jenter har jo ikke noe fordeler :D. De fordelene jenter har også du Wabby, du har nok bare ikke lagt merke til det enda.

De har fordelen at det er mange der ute som tenker bare å få dyppet snadden i glufsa og er fornøyd med det.

Mens mange jenter er ikke int i one night stands.

Så i en slik konkuranse der en eller flere jenter hadde gått inn for å delta så hadde de mye større sjans til å få lurt med seg 1 eller 10 iløpet av en kveld.

Tanken på at dette kansje hadde vært på en danskeferge men mange fulle folk, men der kan jo vi kanske stille likt... så ehhrmmm..... , ja nå vet jeg ikke helt hva jeg skal frem til :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...