DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Forelskelse kan være kroppslig kjærlighet....Hva er kjærlighet? Tiltrekning mellom mennesker blir for svakt ord. Tiltrekkning + mere.Det kan også kun være tiltrekning. Kroppslig kjærlighet kan oppleves som sterke fysiske så vel som psykiske kroppsopplevelser.Du opplever det gjennom kroppen.Det er noe speesielt og det er ikke alle du kjenner deg tiltrukket til som du opplever det med.Det er som om kroppene er glad i hverandre. Må kroppene også være glad i partneren? Fa*n, dette blir bare verre og verre. Hva hvis hjernen liker henne, men ikke kroppen? Hjernen: Lets do this thing... Kroppen: No way! Easy for you to say... Da har man et problem! EDIT: Re-formulering! Endret 13. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Forelskelse kan være kroppslig kjærlighet....Hva er kjærlighet? Tiltrekning mellom mennesker blir for svakt ord. Tiltrekkning + mere.Det kan også kun være tiltrekning. Kroppslig kjærlighet kan oppleves som sterke psykiske så vel som psykiske kroppsopplevelser.Du opplever det gjennom kroppen.Det er noe speesielt og det er ikke alle du kjenner deg tiltrukket til som du opplever det med.Det er som om kroppene er glad i hverandre. Mulig å få flere detaljer om kroppslig kjærlighet eller? Beklager det virker nok litt svevenes.Uansett blir det rart..og disekrende. For hva er kjærlighet? Er det kjønslig tiltrekning?Kansje det er bedere å si at kroppene er glade i hverandre. Skal prøve å skrive mere om det i morgen. Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Eh hater ordet kjærlighet egentlig. Det er for bredt beskrivende. Det er stort sett hjernen min som holder meg tilbake...men kroppen vil gå...så ... eh hva gjør det meg? ... unormal? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Eh hater ordet kjærlighet egentlig. Det er for bredt beskrivende. Det er stort sett hjernen min som holder meg tilbake...men kroppen vil gå...så ... eh hva gjør det meg? ... unormal? Etter alt dette pjattet er det nesten så jeg må si meg enig med deg Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 mmm folk prøver jo å bli filosofisk her...Jeg ser heller på det som at jeg liker eller ikke liker. Driter i om hva som gjør at jeg liker en person eller ikke. Det er 2 damer som jeg først ikke likte i det hele tatt uviklet det seg til å bli ... spennende fordi personligheten og alt annet gjorde bare helhets inntrykket så vanvittig bra. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg liker stort ikke at folk tar på meg, har vokst opp slik og lært av faren min at man ikke går rundt og tar på hverandre i hytt og pine og hele den greien der, ganske vanlig - men når jeg er forelsket liker jeg veldig godt at damen tar på meg, også om vi ikke har sex = kroppslig kjærlighet...? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg liker stort ikke at folk tar på meg, har vokst opp slik og lært av faren min at man ikke går rundt og tar på hverandre i hytt og pine og hele den greien der, ganske vanlig - men når jeg er forelsket liker jeg veldig godt at damen tar på meg, også om vi ikke har sex = kroppslig kjærlighet...? Nei, det er bare kjærlighet Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg liker stort ikke at folk tar på meg, har vokst opp slik og lært av faren min at man ikke går rundt og tar på hverandre i hytt og pine og hele den greien der, ganske vanlig - men når jeg er forelsket liker jeg veldig godt at damen tar på meg, også om vi ikke har sex = kroppslig kjærlighet...? eh...tar på deg. Vi tar på hverandre hele tiden på jobb. Gir klemmer, koser litt osv. Men det varierer jo helt fra person til person. Jeg kan godt ligge i sofaen og kose med ei god venninne ute at det er noe mer en bare det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg liker stort ikke at folk tar på meg, har vokst opp slik og lært av faren min at man ikke går rundt og tar på hverandre i hytt og pine og hele den greien der, ganske vanlig - men når jeg er forelsket liker jeg veldig godt at damen tar på meg, også om vi ikke har sex = kroppslig kjærlighet...? eh...tar på deg. Vi tar på hverandre hele tiden på jobb. Gir klemmer, koser litt osv. Men det varierer jo helt fra person til person. Jeg kan godt ligge i sofaen og kose med ei god venninne ute at det er noe mer en bare det Slik er det bare. Folk har egne grenser for hvor nærmt de slipper andre inn på seg Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jepp. Men jeg har vendt meg til mye av det. Før så ble jeg veldig usikker når ei jente tok meg på rompa. Nå så er det mer bare åhhhh...jaja ... im gonna get u for that one Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Jepp. Men jeg har vendt meg til mye av det. Før så ble jeg veldig usikker når ei jente tok meg på rompa. Nå så er det mer bare åhhhh...jaja ... im gonna get u for that one Rumper er digg å ta på. Rumper er sexy Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har bare positive reaksjoner på min Fikk ei dame til å strippe ned til trusa rett før jul bare for at hun ville se stussen min...weird dame...hun var fin though...ellers hadde jeg aldri spurt henne Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Har bare positive reaksjoner på min Fikk ei dame til å strippe ned til trusa rett før jul bare for at hun ville se stussen min...weird dame...hun var fin though...ellers hadde jeg aldri spurt henne Haha. Lurer på hvorfor ingen har spurt meg om å gjøre noe sånt Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du kan få lov til å strippe fopr meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 OMG! Er du en sånn LOKKEMANN? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 OMG! Er du en sånn LOKKEMANN? jeg lokker ikke i det hele tatt. bare slenger et forslag ut i luften Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 jeg lokker ikke i det hele tatt. bare slenger et forslag ut i luften Haha... Tulle-term! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg lokker ikke i det hele tatt. bare slenger et forslag ut i luften Haha... Tulle-term! Men du liker det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hehehe get your freak on! Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg bare elsker flørting...Det er sjeft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå