Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Er det noe forskjell på skatere og idrett..Fotball feks...

Seff er det det. Fotballspillere går stort sett ikke med annerledes klær enn "de fleste" andre. Det vil si de skiller seg ikke ut fra mengden. Som du sa selv - skating kan være en livsstil. Kaller du deg selv for en skater - kler du deg trolig som en skater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seff er det det. Fotballspillere går stort sett ikke med annerledes klær enn "de fleste" andre. Det vil si de skiller seg ikke ut fra mengden. Som du sa selv - skating kan være en livsstil. Kaller du deg selv for en skater - kler du deg trolig som en skater.

Hvor lenge siden var det du så på en fotballkamp?....

Råder deg til å lese hva som er skrevet inntil du kastet deg inn i tråden. :)

Slik at du forstår sammenhengen..

Lenke til kommentar

Doh. Under en fotballkamp er jo noe annet. En skater går med samme type klær hele tiden. :p Jeg har lest mye av tråden - men den var såpass off topic at jeg ikke gadd å lese nøye etter.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid lurt på hvorfor "nerder" stort sett er sjenerte rundt jenter. Jeg mener, de er jo som oftest smartere enn gjennomsnittet - burde de ikke da være smarte rundt jenter også?

Har _du_ draget på damene?

At du i det hele tatt klarer å komme opp med et spørsmål som dette er bare helt teit!

Evnen til å være sosial/sosialisere seg er IKKE det samme som intelligens (IQ) da.

PS! Beklager teskje-bruken her!

Lenke til kommentar
Jeg har alltid lurt på hvorfor "nerder" stort sett er sjenerte rundt jenter. Jeg mener, de er jo som oftest smartere enn gjennomsnittet - burde de ikke da være smarte rundt jenter også?

Har _du_ draget på damene?

At du i det hele tatt klarer å komme opp med et spørsmål som dette er bare helt teit!

Evnen til å være sosial/sosialisere seg er IKKE det samme som intelligens (IQ) da.

PS! Beklager teskje-bruken her!

Sssh.. Don't take things so Happy serious :p

Lenke til kommentar

Bør være det indre som teller, og ikke intelligens, utseendet, eller noe sånt.

Kanskje utseendet litt da... :roll: Derfor jeg ikke har dame. :p

Har hatt dame før, og nei, det ble ikke slutt for jeg var stygg, det ble slutt da han flyttet til en annen by.

Ikke akkurat for å påstå at jeg er stygg, ikke misforstå, sier ikke at jeg er pen heller. Kan vel si at jeg er normal (utseendet) og har et hjerte, men det har vel ikke vist den beste siden til så mange jenter. :ermm:

Lenke til kommentar

Kanskje utseendet litt da... :roll: Derfor jeg ikke har dame. :p

Har hatt dame før, og nei, det ble ikke slutt for jeg var stygg, det ble slutt da han flyttet til en annen by.

Ikke akkurat for å påstå at jeg er stygg, ikke misforstå, sier ikke at jeg er pen heller. Kan vel si at jeg er normal (utseendet) og har et hjerte, men det har vel ikke vist den beste siden til så mange jenter. :ermm:

Går ikke intelligens for deler av "det indre" da? :p

Lenke til kommentar

Slik jeg oppfatter det så er det flere grader av det å være "nerd".

Du har en uvanlig interesse-"mot normalt".

Du har kun uvanlig/e interesser-"mot normalt".

Du har sosiale adferdsvansker..samkvem med mennesker.

Det er etter min mening den siste som gjør deg lite attraktiv.

"kjærlighet",tiltrekning kan foregå på flere plan..

Kroppslig kjærlighet...

Menneskelig kjærlighet..

Åndelig kjærlighet...

....

Hvis det kombineres gjør det susen.

Edit..

Det å være oppslukt av sine interesser kan være usosialt men det betyr ikke att enn har adferdvansker for det.

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Doh. Under en fotballkamp er jo noe annet. En skater går med samme type klær hele tiden. :p Jeg har lest mye av tråden - men den var såpass off topic at jeg ikke gadd å lese nøye etter.

Er on topic her...sjekking..+ :p?

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Kanskje utseendet litt da...  :roll: Derfor jeg ikke har dame.  :p

Ikke akkurat for å påstå at jeg er stygg, ikke misforstå, sier ikke at jeg er pen heller. Kan vel si at jeg er normal (utseendet) og har et hjerte, men det har vel ikke vist den beste siden til så mange jenter.  :ermm:

På en måte, men var ikke akkurat den delen jeg mente.

Var heller "følelser", hvis man kan si det sånn. I den duren, de fleste vet vel hva det "indre" er i denne sammenhengen. ;)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat for å påstå at jeg er stygg, ikke misforstå, sier ikke at jeg er pen heller. Kan vel si at jeg er normal (utseendet) og har et hjerte, men det har vel ikke vist den beste siden til så mange jenter.  :ermm:

Var heller "følelser", hvis man kan si det sånn. I den duren, de fleste vet vel hva det "indre" er i denne sammenhengen. ;)

Du må jo ha noe å ha følelser for.. og det som spiller inn er som oftest utseendet og ting som mer går på det indre som: væremåte, interessert, personlighet, utstråling.

Lenke til kommentar

Jeg er glad i min Bestemors indre,men..thats it..

Det er ikke bare det som teller..

Jeg er litt usikker på hva som er det indre..

Kjekk og grei,sjarm..for meg er det menneskelige følelser for det meste..

Kroppslig "kjærlighet" teller..Bare kroppslig kjærlighet blir døvt--Bare menneskelig kjærlighet blir døvt..

Jeg kjenner den samme kjærlighet til mange,minus den kroppslige...

Lenke til kommentar
Jeg er glad i min Bestemors indre,men..thats it..

Det er ikke bare det som teller..

Jeg er litt usikker på hva som er det indre..

Kjekk og grei,sjarm..for meg er det menneskelige følelser for det meste..

Kroppslig "kjærlighet" teller..Bare kroppslig kjærlighet blir døvt--Bare menneskelig kjærlighet blir døvt..

Jeg kjenner den samme kjærlighet til mange,minus den kroppslige...

Jeg ville heller valgt å kalle deg for fysisk tiltrekning enn kroppslig kjærlighet. Hvis jeg da ikke misforstår deg totalt - og det du snakker om faktisk har noe med kjærlighet å gjøre.

Lenke til kommentar

Du må jo ha noe å ha følelser for.. og det som spiller inn er som oftest utseendet og ting som mer går på det indre som: væremåte, interessert, personlighet, utstråling.

Noe sånt jeg mente ja. :) Bør jo ikke akkurat være utseendet som teller så høyt, men slik er det vel hos de fleste (meg også faktisk). :/

En kan vel mer for at han er uhøflig enn at han er stygg, en kan mer for at han er dum enn at han er stygg, osv. Man kan lære seg å bli høflig, være høflig, men kan en lære seg å bli pen hvis han er stygg? Det tviler jeg på.

Noen som skjønte pointet? ;)

Lenke til kommentar

Forelskelse kan være kroppslig kjærlighet....

Hva er kjærlighet?

Tiltrekning mellom mennesker blir for svakt ord.

Tiltrekkning + mere.Det kan også kun være tiltrekning.

Kroppslig kjærlighet kan oppleves som sterke fysiske så vel som psykiske kroppsopplevelser.Du opplever det gjennom kroppen.Det er noe speesielt og det er ikke alle du kjenner deg tiltrukket til som du opplever det med.Det er som om kroppene er glad i hverandre.

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Hva er kjærlighet?

Kroppslig kjærlighet kan oppleves som sterke psykiske så vel som psykiske kroppsopplevelser.Du opplever det gjennom kroppen.Det er noe speesielt og det er ikke alle du kjenner deg tiltrukket til som du opplever det med.Det er som om kroppene er glad i hverandre.

Mulig å få flere detaljer om kroppslig kjærlighet eller? :laugh:

Lenke til kommentar

Hva er kjærlighet?

Kroppslig kjærlighet kan oppleves som sterke psykiske så vel som psykiske kroppsopplevelser.Du opplever det gjennom kroppen.Det er noe speesielt og det er ikke alle du kjenner deg tiltrukket til som du opplever det med.Det er som om kroppene er glad i hverandre.

Hvis du sier det så. Tror du er på et helt annet nivå enn meg :p Om det er et dypere nivå eller ikke kan ikke jeg bedømme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...