Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Han sa aldri at skatere var umoden da. Det han sa at de mer "modne" jentene kanskje ikke synes skatere var så mye å løpe etter. Jeg vil tro at han har mye rett i det han sier ettersom "skateklær" er litt "småbarnslig". Nå trakket jeg sikkert midt i salaten, men det får nå så være. 1. Det at de "modne" jentene ikke vil ha skatere betyr vel det at de "modne" guttene ikke skater, right? 2. Jeg skater... kler meg ikke på noen spesiell måte, egentlig. Samme gjelder mine skatende venner... And, RATE ME GODDAMNIT Skating kan være en livstil.. Skating kan være morro.. Skating kan være felleskap.. Skating kan være en utfordring.. Skating kan være in.. Skating kan være et sjekketriks.. Skating kan være mange ting og sammensatt... Saken er den at noen jenter tenner på det... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva er galt med å se noen i øyne? ... Hehe, må si det er morsomt heller å se hverandre i øynene, f.eks. en unge på en butikk glaner på meg, så ser jeg han i øynene helt til han slutter. Joa, men så treffer du en kar som har -5 på begge øya, og da sliter du litt. Forresten er et tips å feste blikket på nesen til vedkommende heller - da klarer dem ikke å se forskjell på om du hadde stirret dem i øynene, samtidig som dem føler at dem ikke helt får øyekontakt. Kjekt å psyke folk ut. Har forresten en gammel slektning som setter fiskeøyne i alle han prater med. Dét kan bli anstrengende det, å møte blikket hans i flere timer - av den enkle grunn at han blunker sånn ca. en gang hvert andre minutt. Men så er han jo gal og senil også da. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sunni: googlism'et "skating" eller? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Alle de som kjenner meg vet at jeg har en enorm evne til å gi fan eller drite i kvinnfolk når jeg er ute. Så jeg har en del gang angret på ting som jeg ikke gjorde. Hum..jeg pleier å angre på ting jeg har gjort.. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg også, derfor jeg aldri gjør noe spessielt eller prøver noe nytt Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sunni: googlism'et "skating" eller? Hva betyr googlismet? Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://www.googlism.com/index.htm?ism=skating&type=2 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva er galt med å se noen i øyne? ... Hehe, må si det er morsomt heller å se hverandre i øynene, f.eks. en unge på en butikk glaner på meg, så ser jeg han i øynene helt til han slutter. Joa, men så treffer du en kar som har -5 på begge øya, og da sliter du litt. Forresten er et tips å feste blikket på nesen til vedkommende heller - da klarer dem ikke å se forskjell på om du hadde stirret dem i øynene, samtidig som dem føler at dem ikke helt får øyekontakt. Kjekt å psyke folk ut. Har forresten en gammel slektning som setter fiskeøyne i alle han prater med. Dét kan bli anstrengende det, å møte blikket hans i flere timer - av den enkle grunn at han blunker sånn ca. en gang hvert andre minutt. Men så er han jo gal og senil også da. Hatet før å se en lærer i øynene når jeg skulle... få kjeft... Aner ikke hvorfor jeg hatet det, men blir liksom tatt fra klasserommet ut i gangen også står hun rett foran meg og glaner inn i øynene. Noen synes tydeligvis jeg har fine øyne. Tror fortsatt jeg ville hatt skrekk hvis en/ei med katteøyne skulle se meg i øynene og jeg tilbake. Hadde ei på skolen før, var helt for jævlig, hu så jo rett og slett ut som djevelen selv... Men har ikke noe mot å se noen i øynene nå, vel og merke hvis de har "normale" øyner. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 btw, hva er rett? "øynene", "øyene" eller "øyne" ? Tror jeg står for "øynene". Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Å se noen i øya. Vi ser hverandre i øya når vi er sinte,alså kan det forvekles og vi kan ende opp med en blåveis.Eller noen kan oppfatte det som en utfordring... På musketørenes tid har jeg hørt at de slo hansken i fjeset for å utfordre den andre... Når vi kjenner tillit til den andre er det ikke noe problem å se hverandre i øya.. Kansje er det frykten og vi har noja.. Jentene er ikke så utsatt for det som oss...men de har samme problemet. Når vi ikke ser ei dame i øya så er det for å skjule noe(hvis ho ikke går sammen med en steroide hanekylling).Grunnene kan være mange.. Du er redd for oppmerksomhet som du ikke kan takle på en eller annen måte... Du er redd for at du skal virke innbilsk.... Du er redd for at din lyst og dine trengsler skal skinne igjennom.. Du tror at du virker dum..,uhøflig..skremme henne... Du tror det er et dårlig sjekketriks å glane.. Og mye mere enn det jeg vet... Uansett kan jeg ikke forstå noe annet enn at det har sitt opphav i frykt og/eller det har blitt en uvane.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Utfordre... Hoho, sitter på et kontor med en sint lærer, bare hun: "WTF??? Utfordrer du meg??". EDIT: Skrivefeil. Endret 13. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://www.googlism.com/index.htm?ism=skating&type=2 Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Å se noen i øya.... Når vi ikke ser ei dame i øya så er det for å skjule noe(hvis ho ikke går sammen med en steroide hanekylling).Grunnene kan være mange.. Det er vel bare å nistirre henne på pattene det, og kanskje også begynne å sikle litt diskret? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser du mange skatere over 20år? Nei! De fleste vokser nok det av seg Kansje de fant på noe annet.. Kansje de ble lei...helt naturlig det... Kansje de trodde på det "at det er barnslig". Kansje de trodde det ble mere gøy å leke med barbi(leke familie og barn med en babe). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hvorfor diskuterer man "å se andre i øynene"? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Å se noen i øya.... Når vi ikke ser ei dame i øya så er det for å skjule noe(hvis ho ikke går sammen med en steroide hanekylling).Grunnene kan være mange.. Det er vel bare å nistirre henne på pattene det, og kanskje også begynne å sikle litt diskret? Har du lyst,har du lov..hvis du tørr... Baben skriker..han glodde på pattene mine..bank dritten ut av ham min elskede hanekylling..bevis din kjærlighet... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Ser du mange skatere over 20år? Nei! De fleste vokser nok det av seg Kansje de fant på noe annet.. Kansje de ble lei...helt naturlig det... Kansje de trodde på det "at det er barnslig". Kansje de trodde det ble mere gøy å leke med barbi(leke familie og barn med en babe). Hvor gammel er du da. Tipper du er rundt 16 år JEG tenner i hvert fall ikke på skatere - bare så det er sagt Når det gjelder skatere over 20 år - jo. det finnes ganske mange. De fleste av proffene er over 20 år. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvorfor diskuterer man "å se andre i øynene"? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle172288.ece Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 doh. greit nok det.. men det er litt off topic Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ser du mange skatere over 20år? Nei! De fleste vokser nok det av seg Kansje de fant på noe annet.. Kansje de ble lei...helt naturlig det... Kansje de trodde på det "at det er barnslig". Kansje de trodde det ble mere gøy å leke med barbi(leke familie og barn med en babe). Hvor gammel er du da. Tipper du er rundt 16 år JEG tenner i hvert fall ikke på skatere - bare så det er sagt Når det gjelder skatere over 20 år - jo. det finnes ganske mange. De fleste av proffene er over 20 år. Er det noe forskjell på skatere og idrett..Fotball feks... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå