Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle172288.ece

Her står det litt morsome ting.

Edit: Denne er meg:

Hvorfor menn ikke ser deg i øynene

Mange tusen år med krig har ført til at menn ser på øye til øye-kontakt som en utfordring. Derfor vil menn heller snakke med deg i en bil eller ved siden av deg i sofaen.

Helsiken det er rart altså. Eg foretrekker å snakke ved siden av noen enn rett i trynet på de. Eg ser sjelden inn i trynet på folk når eg snakker om ting.

:wow:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Hihi! Jeg var sååå hypp på skatere før. Det var tider det *mimre* Men hvem bryr seg om jentene er "modne" eller ikke? Er det ikke så at et hull er et hull? *hæhæ*

Når jeg er sulten vil jeg ha mat..

Når jeg er mett vil jeg ha noe mere.. :)

Og det er ikke bare et hull. :D

Lenke til kommentar
http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/sexogsa...ticle172288.ece

Her står det litt morsome ting.

Edit: Denne er meg:

Hvorfor menn ikke ser deg i øynene

Mange tusen år med krig har ført til at menn ser på øye til øye-kontakt som en utfordring. Derfor vil menn heller snakke med deg i en bil eller ved siden av deg i sofaen.

Helsiken det er rart altså. Eg foretrekker å snakke ved siden av noen enn rett i trynet på de. Eg ser sjelden inn i trynet på folk når eg snakker om ting.

:wow:

Jeg hadde et problem med og se personer inn i øynene før ,men nå går det rimelig greit. Men jeg skal si at jeg ofte kan se personer inn i øynene nå. Men det er bare personer jeg stoler på.. Men hvis de fokuserer tilbake så blir det litt..øh..rart..

Og når jeg snakker med folk så liker jeg sjelden og se de i øynene.. Viss det er helt mørkt og man bare kan se en skildring så er det jo bare morsomt ,men hvis den personene ser tilbake og du oppfatter det er det ikke noe morsomt.. Derfor snakker jeg ofte ut i løse luften.. Er iallefall det jeg gjør når jeg er med kamerater.. Da snakker jeg ofte til en dataskjerm eller noe slikt..

Lenke til kommentar
Føler at vi har så mye til felles CFD, bare synd du ikke har pupper... ;)

Hehe... Jeg har jo gått i Topp (som er lånt ifra en på forumet.. husker ikke navnet fordi jeg er så omtåket for øyeblikket :love: )..

Så faktisk utrolig sexy ut jeg da ;)

Lenke til kommentar
Enig i det CFD sa isted om å se i øyene på folk. Bare folk eg stoler på mens det blir forsatt rart hvis de ser for lenge i øyene.

;) rart det der.

Hva er galt med å se noen i øyne? Eneste jeg kunne tenke på er farlig magi, men... Hehe, må si det er morsomt heller å se hverandre i øynene, f.eks. en unge på en butikk glaner på meg, så ser jeg han i øynene helt til han slutter. Japp, er kanskje litt slem jeg. Men, men... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...