Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Det er fordi de vil ha en selvsikker, sterk og handlekraftig far til sine barn!

Å kom til meg du svake,usikre,svake og redde kvinne.Så kan du bli mor til mine barn.. :love::p

Kan hende at mine forfedre var som dyr,men jeg er ikke det.Uten å mene noe vondt om det dyriske...utvelgelsen av det sterke individ for bedere overlevelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som er litt ekkelt (kom på det nå) så sier en vennine av meg at gutter skjekker meg ut. Det har vært flere ganger at kiser har gått bort til meg og sagt at eg har brae moves Dvs dansing. Engang sa hun at eg gutt sto og stirret på meg opp og ned liksom. :S

Dette kommer ikke fra meg men fra en venninge og en kompis som har fått det med seg flere ganger.

:S :s :S :s :S :s

Lenke til kommentar
hoho! det leste jeg om på spray her en dag. jenter vil ha det de ikke kan få, slik er det bare. gutter er visst mest interessante når de er utilgjengelige. og i tillegg.. har man dame betyr det at fyren er noe å samle på, mens de som ikke har dame blir liksom motsatt.

for chicks har det ikke no å si at fyren har dame, hu vil ha han allikevell..

kjenner meg egentlig ikke igjen her jeg..menmen..

en ting til er at hvis en fyr ikke har dame erke jentene interessert. hvis han plutselig får dame skal alle ha han helst på en gang.. men det er no psykiske saker.. erke sikkert hu egentlig vil ha fyren om han blir ledig igjen.. det var noe med at det var det at hu ikke kunne få han.. eller no. :ermm:

Dette minner meg om en histore/vits jeg har lest om jenter som passer perfekt !

Ligger thou på pc'en hjemme. Men kan poste den til Torsdag :D

Lenke til kommentar
Vi var jegere og sankere i hundre tusen år, før vi langsomt ble jordbrukere og bofaste over en periode på ti tusen år - klart det som evt måtte ligge i genene/instinktene våre ikke forsvinner av hundre år med industrisamfunn...

:) Kansje det aldrig har ligget i våre gener...men det var en nødvendighet.

Jeg for min del tror på menneskelige relasjoner fremfor generelasjoner..

Lenke til kommentar

girls don't like boys

girls like cars and money

Noe som veldig ofte viser seg å stemme.

:yes: Stopp utenfor videregående med en ny shiny bil...eller en bmw. Mange jenter blir jo våte i buksa bare de ser en bmw

Det finnes kjeltringer hos begge kjønn,som dette er et bevis på.

Dette fenomenet har sine tradisjoner tilbake den gangen kvinner ble forsørget.De tror at de ikke klarer å skaffe ting selv og/eller det er lettere å rappe det.

Men,ofte er det svært så uskyldig...Noen ganger vil vi bare ha det morro og det er jo svært så mennesklig..

Lenke til kommentar
Vi er den eneste arten på jorden som dreper hverandre i stor skala.

Vi er den eneste arten på jorden som har sex når som helst, hvor som helst, parringstid eller ikke parringstid.

Å, jo, Sunni - genene våre er med oss, ingen tvil om det...

Vi er dem eneste her på jorda som dreper hverandre for ideer,svært så grusomt,men anderledes enn dyra...?

Lenke til kommentar

Dyr dreper ikke sin egen art, i alle fall veldig sjeldent. Det kan såklart hende at en hann dør i parringstiden, men det er unntaket, ikke regelen.

Edit

Flere apearter har sex både titt og ofte, men de er jo våre nærmeste slektninger, da... :thumbup: Man har til og med sett aper føre "krig" mot andre aper.

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
Vi er den eneste arten på jorden som har sex når som helst, hvor som helst, parringstid eller ikke parringstid.

Tror ikke det stemmer...

Har hørt at både delfiner og dverg-sjipanser (bono-apen) har sex i ny og ne for moro skyld :dontgetit:

Kansje dyr er mere enn dyr og gener.. :)

Lenke til kommentar

Snakker du om gener, dvs. fysiologi, eller memer, dvs. teorien om at atferd overføres gjennom genene?

Tror nok jeg tolker deg her som "physiology begets psychology", altså at "kropp former sinn", som det blir hevdet av atferds-forstå-seg-på'erer.

Sexy biatches har eksempelvis mye mer suksess med å spille på annerkjennelse for seg selv basert på puppene sine, enn om dem skulle begynt å legge ut om kunnskapene / evnene sine.

Ikke at man ikke kan gjøre begge deler, da.

Lenke til kommentar
Vi er også mer enn gener - mye mer - men det er ikke dumt å huske hvor man kommer fra, så kanskje man forstår mer av seg selv og mange av de tingene man gjør... ;)

Så lenge man ikke bruker "det ligger i genene" som en tilfeldig bortforklaring på atferd, men også husker på kombinasjonen "arv og miljø", så går det nok greit.

Forøvrig finnes det personlighetsklassifiseringssystemer som går langt i å forklare hvilken personlig dynamikk og preferanseset forskjellige mennesker har, derav MBTI og Enneagram.

Lenke til kommentar

På en eller annen måte så synes jeg du bekrefte at vi er noe annet enn gener med det du skriver..

Endret av Sunni
Lenke til kommentar

Mennesket er en sammensatt skapning. Renesansen, som ga oss et fyrverkeri av kunst og nye tanker, ga oss også to hundre enormt blodige år i Nord-Italia og religionskrigene i Mellom-Europa. Mennesket ser ut til å ha en sterk kobling mellom sex, vold og kreativitet.

Edit

Fullstendig enig i det med at gener ikke skal brukes som unnskyldning for noe som helst, DrDoogie. Jeg setter bare ting på spissen her. Samme genet som får et menneske til å gå 48 timer gjennom snøstorm med medisiner til syke medmennesker, får kanskje det samme mennesket til å trykke på avtrekkeren i en annen kontekst.

Som jeg skrev ovenfor, Sunni, vi er mye mer enn gener - men genene er også der.

ridgea - jawohl, beskjed mottatt, vi står til knes i P/R, skal trekke meg ut nå... :D

Endret av baldviking
Lenke til kommentar
Mennesket er en sammensatt skapning. Renesansen, som ga oss et fyrverkeri av kunst og nye tanker, ga oss også to hundre enormt blodige år i Nord-Italia og religionskrigene i Mellom-Europa. Mennesket ser ut til å ha en sterk kobling mellom sex, vold og kreativitet.

Nettopp det at vi er sammensatt som gjør det så vanskelig å forstå.Når jeg prøver å disekrere meg selv så blir et eller annet galt...Det stemmer,men det stemmer ikke..Alle fasiter blir gale..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...