Gå til innhold

Har alle nerder dårlig dametekke?

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel en stund til på meg og. Har liksom ikke så lyst nå heller. Det værste med et forhold er nårdet tar slutt. Jeg blir bestandig like umotivert til å komme seg ut på sjekkern igjen

Jentene vet ikke at jeg eksisterer. Ellers er jeg ikke direkte på utkikk etter jenter. :)

Lenke til kommentar
Jentene vet ikke at jeg eksisterer. Ellers er jeg ikke direkte på utkikk etter jenter. :)

hmmmm....menn??

Neida bare kødder med deg. Det er nesten som jeg synes synd på deg. Skulle nesten ha tatt deg med ut på en fuktig tur på byen...du bor jo i tromsø right?

Lenke til kommentar
Jentene vet ikke at jeg eksisterer. Ellers er jeg ikke direkte på utkikk etter jenter.  :)

hmmmm....menn??

Neida bare kødder med deg. Det er nesten som jeg synes synd på deg. Skulle nesten ha tatt deg med ut på en fuktig tur på byen...du bor jo i tromsø right?

Right. Men seriøst, har ikke så lyst på jente NÅ, for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Hehe sa ikke dame jeg. Næh jeg går ut for å ha det, no more no less. Om jeg treffer en dame så er det flott, men det er ikke helt det jeg går ut for. Alle de som kjenner meg vet at jeg har en enorm evne til å gi fan eller drite i kvinnfolk når jeg er ute. Så jeg har en del gang angret på ting som jeg ikke gjorde. Må slutte med det. Men sist gang jeg prøvde å sjekke opp noen ute så gikk det veldig bra...(hun fra australia). Men ellers er jeg ikke sånn som sjekker opp damer...flest ganger så har det vært motsatt, og skal ikke klage på det

Lenke til kommentar
En skal ikke gå ut for å sjekke damer, da har man dårlig dametekke i de fleste tilfellene. De damene man får seg hjem på skifylla er sjelden noe å ta vare på. Er man derimot coool og ikke er så full, og er ute for å ha de gøyt! Så har man en bedre sjanse :thumbup:

Id second that. Av en eller annen grunn så kommer damene til deg når man er uinteresert...av å til er det enormt plagsomt. Å spesielt når man har dame selv. :no:

Lenke til kommentar
Id second that. Av en eller annen grunn så kommer damene til deg når man er uinteresert...av å til er det enormt plagsomt. Å spesielt når man har dame selv. :no:

Sånn er det i Tromsø.. =P Det er ikke virkeligheten.. Neida..

Vell.. skulle ønske jeg kunne utale meg egentlig ,men jeg kan desverre ikke det.. Grunnen til det er at jeg aldri har vært ute på byen.. Et par ganger med kamerater ,men da har det ikke vært så mange damer der og de var uansett opptatt..

Men kalle maser på meg og prøver og få meg med ut på byen.. Vurderer litt om jeg skal bli med han ,men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Men! Det er jo det som er søtt da. Med litt naive gutter som du kan forme til å bli perfekte elskere ;) Hm. Why are we talking sex all the sudden?

:scared:

Denne tanken på å forme et annet menneske til sin egen glede er den stygg umenneskelig ide.Kvinner leker ofte med den ideen.De vet at den er gal,men de har ikke forstått hvorfor?

For å sette det på spissen:Drømmemannen er en dildlo(den ligger i en skuff og tas frem etter behov).

Deilig,deilig,kjedlig,kjedelig...

Lenke til kommentar

Ja, akkurat det har jeg også merka. Når jeg ikke hadde dame, virket ingen damer interessert i meg, men plutselig da jeg blir sammen med noen strømmer det på med meldinger, jenter som flørter på diskotek osv. Skjønner meg ikke på jenter az...!

Lenke til kommentar
Id second that. Av en eller annen grunn så kommer damene til deg når man er uinteresert...av å til er det enormt plagsomt. Å spesielt når man har dame selv.  :no:

Ja, akkurat det har jeg også merka. Når jeg ikke hadde dame, virket ingen damer interessert i meg, men plutselig da jeg blir sammen med noen strømmer det på med meldinger, jenter som flørter på diskotek osv. Skjønner meg ikke på jenter az...!

hoho! det leste jeg om på spray her en dag. jenter vil ha det de ikke kan få, slik er det bare. gutter er visst mest interessante når de er utilgjengelige. og i tillegg.. har man dame betyr det at fyren er noe å samle på, mens de som ikke har dame blir liksom motsatt.

for chicks har det ikke no å si at fyren har dame, hu vil ha han allikevell..

kjenner meg egentlig ikke igjen her jeg..menmen..

en ting til er at hvis en fyr ikke har dame erke jentene interessert. hvis han plutselig får dame skal alle ha han helst på en gang.. men det er no psykiske saker.. erke sikkert hu egentlig vil ha fyren om han blir ledig igjen.. det var noe med at det var det at hu ikke kunne få han.. eller no. :ermm:

Lenke til kommentar
Vel, jeg liker ikke nerdegutter. Liker heller ikke sosser og gutter som er mer femi enn meg. Så egentlig er jeg bare kresen og fisefin, og går alltid etter gutter jeg må slite litt for å få (les: "kostbare"). Mine erfaringer med nerdegutter er hender som de ikke har peiling på hvor de skal plassere, masse gjespete svada og minutter som føles ut som timer... Sier ikke at alle er sånn; bare de fleste nerder jeg kjenner. ;)

Noen liker proffer,men det er ikke nektar.

Å være sammen med en proff er å få en generell opplevelse.

Å være sammen med en amatør er å få en unik opplevelse. ;)

Lenke til kommentar
hmm.

jeg ville vel ikke akkurat kalle meg selv nerd osv, men jeg henger jo på forumet :p

Jeg tror jeg jeg har ok draget på damene, bare at jeg ikke merker det selv. Har fått vite det mange ganger av damer.. i ettertid :p

Men jeg blir liksom litt paff når noen er det og jeg vet det... kommer aldri på noe å si osv.. :D

Edit: noen tips på gode ting å si når det blir sånn "pinlig stillhet"?

Rådet er å forsvinne da dere ikke har mere å snakke om eller action. :p

Lenke til kommentar

Er det noe eg har merket så liker (de fleste kanskje) gutter som er drittsekker.

Husker når eg var mellom 16 og 20 da var eg så tøff i trynet og banket folk og greier da fløt det over med damer som var interrisert. Husker faktisk på 16mai en gang at eg havnet i slåsskamp med en fyr og eg banket han så kommer det en jente og hiver seg på meg og var helt vill. :wow: men eg var så giret i slåsskampen at eg skubbet henne vekk. Fikk høre det av venner etterpå.

Anyways det eg skulle fram til var nå når eg vokset det tøffe av meg og ble mer sjenert og rolig av meg så forsvant de damene liksom. Nå er det ikke like lett. Og eg ble liksom mer redd for å bli avvist av damer. Skrekk liksom.

Egentlig var det hun eks'n som tok knekken på skjekkingen.

:cry:

Lenke til kommentar
Er det noe eg har merket så liker (de fleste kanskje) gutter som er drittsekker.

Husker når eg var mellom 16 og 20 da var eg så tøff i trynet og banket folk og greier da fløt det over med damer som var interrisert. Husker faktisk på 16mai en gang at eg havnet i slåsskamp med en fyr og eg banket han så kommer det en jente og hiver seg på meg og var helt vill. :wow: men eg var så giret i slåsskampen at eg skubbet henne vekk. Fikk høre det av venner etterpå.

Anyways det eg skulle fram til var nå når eg vokset det tøffe av meg og ble mer sjenert og rolig av meg så forsvant de damene liksom. Nå er det ikke like lett. Og eg ble liksom mer redd for å bli avvist av damer. Skrekk liksom.

Egentlig var det hun eks'n som tok knekken på skjekkingen.

:cry:

Hun formet deg til å bli en sivilisert dresert Dog? :p Du mistet deg selv..

Det du beskriver høres ut som om du var en "gutte babe".Nå har du muligheten til å scoore og mere til..Takket være deg selv.

Min erfaring...Alle er vi kjedelige,,Det gjelder å finne på noe..Å dele...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...