darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Au! Ikke på meg da Jeg vil forresten ha et av de gamle brede TCI kabinettene *ta til seg* Du får høre med CFD. Ikke det at de kabinettene er noe å samle på. De veier et tonn. *okke og stønne* prøv å bær på slike hver dag du Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 12. januar 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Hvorfor gjentar du deg selv? Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Au! Ikke på meg da Jeg vil forresten ha et av de gamle brede TCI kabinettene *ta til seg* Du får høre med CFD. Ikke det at de kabinettene er noe å samle på. De veier et tonn. *okke og stønne* prøv å bær på slike hver dag du SKal brukes til server så har ikke tenkt å bære noe på dem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Dekselet på kabinettet er noe dritt å få av og på også da Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 det gjør man bare en gang eller to, så det er ikke noe prob. Liker støvfiltrene på dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Ok2k. Jeg kunne sikkert skaffet deg et, men nå er det for seint. Vi har nettopp hatt opprydning.. så alt er kjørt til TCI. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg vet ikke. Har hatt dame i over 3 år, men er jo slutt nåda. Vi får se om jeg har noe drag da.. Omg...viste ikke at det var slutt mellom dere. Kipt :\ Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 De største nerdene har dametekke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 De største nerdene har dametekke. Fortsett å tro det du... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har ikke akkurat noe dametekke å skryte av, men tror ikke det er fordi jeg definerer meg selv som en nerd, men fordi jeg er jævli stygg, og min sosiale intelligens er lik null, da sier det seg selv, har høy intern båndbredde ( tror jeg da ), folk som kjenner meg syns jeg er grei nok ( håper jeg da ), men hvis du ikke kjenner meg kan det godt hende du tror jeg er rar/teit, og hvorfor i ****** vil noen da bli kjent med meg? Det er som sagt flere fisker i havet Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 De største nerdene har dametekke. Fortsett å tro det du... Vel... Bil Gates er vel en STOR nerd. Vil tru ha har dame teken. Bare og dra fram noen lapper det, så sitter det vel en 10-12 ung jenter på fanget hans. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Vel... Bil Gates er vel en STOR nerd. Vil tru ha har dame teken. Bare og dra fram noen lapper det, så sitter det vel en 10-12 ung jenter på fanget hans. Uff. Bill Gates er ****** meg schtøgg Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nah, tror ikke bill gates er noe særlig nerd, selv om han kansje ligner på en Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Nah, tror ikke bill gates er noe særlig nerd, selv om han kansje ligner på en Seff er han det.. Hvordan tror du ellers han kom dit han er nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bill gates var kanskje kjempe nerd før men er nok bare en gavmild riking nå. Stfu! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Bill gates var kanskje kjempe nerd før men er nok bare en gavmild riking nå. Stfu! Gavmild? Han er ikke noe gavmild mot meg, tenk! Konklusjon: han er en nerd! Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fordi familien hans allerede var styrtrik, morra hans jobba feks i IBM da microsoft fikk avtalen med ibm, Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Fordi familien hans allerede var styrtrik, morra hans jobba feks i IBM da microsoft fikk avtalen med ibm, Jash. samme det. drit i pengene hans. det er ikke det det er snakk om. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Geek? http://www.vg.no/grafikk/frontbilder/74110.jpg?01700101 Virker slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå