sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 NEEI, har de ikke kastet deg ut av IRC endå? Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hehe vet ikke helt om jeg tør å bli ratet. Juryen er ganske streng her da. Men men skal vi se....*greve fram et bilde* Uffff dårlig bilde Et annet et Har også et par bilder av meg på jobb og ellers...men husker ikke linken til det. Har akkurat loadet dem opp. Endret 11. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 AHHH, du e jo sunn... eplebiter på en fjøl med pc'en er LEET.... Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) AHHH, du e jo sunn... eplebiter på en fjøl med pc'en er LEET.... Eplebiter???? Nåh det er lime for å ha i drinken. Btw var akkurat kommet hjem, og det var kaldt ute...ergo rød på ørene. La akkurat merke til det Endret 11. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg tør ikke å bli ratet. Tenk om jeg kommer bak "skatern" Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg tør ikke å bli ratet. Tenk om jeg kommer bak "skatern" Hih hih hih. Jeg har lagt alle min skate kommentarer på hylla. Jeg blir korsfestet her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jeg tør ikke å bli ratet. Tenk om jeg kommer bak "skatern" Hih hih hih. Jeg har lagt alle min skate kommentarer på hylla. Jeg blir korsfestet her. Hihi.. Fy skam oss vi er noen trangsynte sjeler Hehe. Btw. så nettopp bildene nå. Fra 1-10, gir jeg deg en 5 Endret 11. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Nææææi alle må jo få lov til å ha egene meninger. Vi er jo alle fortskjellige, og har forskjellige måter å reagere på. Såh du bor også i bergen darkness? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Såh du bor også i bergen darkness? Jupp. Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hmmmm. Kanskje man skulle tatt seg en tur til bergen da.Mange ting å gjøre der -Sitte å observere hva som skjer på gutterommet til CFD en vanlig dag når kalle er innom. -Prøve utelivet og ta seg ei pils med snowdog elns. også kanskje det viktigste -Besøke ei venninne som går på folkehøyskole der. Endret 11. januar 2004 av Term Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hehe.. Vell.. tror nok ikke du ville synes det var så morsomt.. Vi sitter faktisk veldig ofte og prater om Creaturecanis og kalle syter.. Også spiller vi litt warcraft og lener oss tilbake og tar oss en samtale om livet mens vi ser en dame blir banget i minst 20min.. Eller GGW er faktisk mer populært Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 GGW er jo god underholdning. Hehe og det kan man sitte å diskutere om. Husker i sommer når vi hadde en guttetur til et sommerhus på senja der si satt oss og spilte millionær og så på porr på canal +. Det ble gode diskusjoner om hva vi mente om de skjellige damene osv. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Åjoda Hartge, det finnes en god del skatere over 20 år, og de jeg har snakket med er satans hyggelige. Selv er jeg bare 17 år () og har ikke lagt rullebrettet på hylla enda. Har ingen planer om det heller. ))) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 du legger vel muliges brettet på hylla den dagen du får et hyperkomplisert beinbrudd i håndleddet eller noe sånnt??? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 GGW er jo god underholdning. Hehe og det kan man sitte å diskutere om. Husker i sommer når vi hadde en guttetur til et sommerhus på senja der si satt oss og spilte millionær og så på porr på canal +. Det ble gode diskusjoner om hva vi mente om de skjellige damene osv. GGW er mega digg! På 1 nyttårsdag satt vi å spillte kort og så på porr film. Ridskolan hehehe. DEn er morsom. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 du legger vel muliges brettet på hylla den dagen du får et hyperkomplisert beinbrudd i håndleddet eller noe sånnt??? Har allerede forstuet håndleddet mitt ganske kraftig, så det kommer nok ikke til å skje at jeg slutter av den grunnen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 du legger vel muliges brettet på hylla den dagen du får et hyperkomplisert beinbrudd i håndleddet eller noe sånnt??? Jeg har slått med, brukket armen osv. osv. Jeg har ikke lagt noe på hylla enda. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 vifteovn: hvor gammel er du? Han er 19. Lenke til kommentar
pbx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fragletrollet din Playah! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Fragletrollet din Playah! pbx din pus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå