darkness| Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) Jeg har alltid lurt på hvorfor "nerder" stort sett er sjenerte rundt jenter. Jeg mener, de er jo som oftest smartere enn gjennomsnittet - burde de ikke da være smarte rundt jenter også? Har _du_ draget på damene? Endret 9. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har alle nerdebabes dårlig guttesmak???? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Har alle nerdebabes dårlig guttesmak???? Nei, som oftest er de lesbiske! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg har alltid lurt på hvorfor "nerder" stort sett er sjenerte rundt jenter. Jeg mener, de er jo som oftest smartere enn gjennomsnittet - burde de ikke da være smarte rundt jenter også? Har _du_ draget på damene? Jeg vet ikke. Har hatt dame i over 3 år, men er jo slutt nåda. Vi får se om jeg har noe drag da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ich has dragen Og du er av hvilket kjønn? Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Driver og redigerer og greier ja! Er du på sjekkern for tida, grunnet denne interessen for nerdegutta? Seff har jeg dametekke, det sku da bare mangle med gjennomført 70's nerdestil med store 70's briller og solbrilller. Slår alltid an. Seriøst!!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vi har nok draget allesammen , men er bare at jentene ser at vi er så overlegne at de ikke kan måles med oss Nejda... Selv har jeg ikke problemet med damer, men er av den kravstore personen. Så jeg kan kansje bare takke megselv der... Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ich has dragen Og du er av hvilket kjønn? Definitivt på sjekkern. hehe. nice. Knock me down. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Driver og redigerer og greier ja! Er du på sjekkern for tida, grunnet denne interessen for nerdegutta? Seff har jeg interesse for nerdegutter. De er de beste. Men jeg har vært i samme forhold i snart 2 og et halvt år, så nah, er ikke på sjekkeren Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Men jeg har vært i samme forhold i snart 2 og et halvt år, så nah, er ikke på sjekkeren Baaah.... Du må jo skjønne at en tråd som dette setter igang visse reaksjoner hos oss nerdegutta. hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Baaah.... Du må jo skjønne at en tråd som dette setter igang visse reaksjoner hos oss nerdegutta. hehe Hvilke reaksjoner da? Kjemiske? Lenke til kommentar
dork Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Nope, mentale. Ref.: Emnebeskrivelsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Darkness: er Trond så sjenert då? meg er vel egentlig ikke så sjenert, bare veldig rar... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Seff har jeg interesse for nerdegutter. De er de beste. Ja, det vet vi jo alle... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) ÅÅÅh, han var lekker! Endret 9. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Darkness: er Trond så sjenert då? meg er vel egentlig ikke så sjenert, bare veldig rar... Nah Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Ich has dragen Og du er av hvilket kjønn? Kjønn type gutt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Ich has dragen Og du er av hvilket kjønn? Kjønn type gutt.. Ååh Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Jenter liker drittsekkene, det er bare til å venne seg til det først som sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå