plankeby Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 (endret) Lagt til tre dager senere: Jeg valgte å selge den billig, da jeg trengte penger til annet som brått sluttet å virke. Dermed er problemet løst.... Har noen klart å finne en fjernkontroll app med ir (infrarødt) som støtter Geneva sine enheter? Har en Geneva Model M, det er en innstilling som krever fjernkontroll, den er borte... Vet fjernkontroll kan kjøpes, men har ikke behov for å bruke penger på det. Endret 21. november 2021 av plankeby Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 plankeby skrev (På 18.11.2021 den 20.25): det er en innstilling som krever fjernkontroll Hvilken innstilling? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. november 2021 Forfatter Del Skrevet 21. november 2021 mobile999 skrev (44 minutter siden): Hvilken innstilling? Det er justering av bass og diskant. Men setter tråden som løst, da jeg nå skal selge den billig. Brått røk noe annet her går og diverse lyd og bilde må selges for å finansiere det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå