Gå til innhold

Nytt T-we system

Anbefalte innlegg

Hei. Bor i borettslag og har fått nytt, håpløst system. Hadde tidligere 350/350 og TV grunnpakke + 100 poeng. Dette har nå blitt omgjort til 420 poeng totalt. Bare for å velge tv ryker 100 poeng, 100 til ekstrakanaler/tjenester. Internett med 100 mbit koster 40 poeng, som er for tregt her. Må minimum ha 200 mbit som koster 140. Vil jeg ha 350 som jeg hadde må jeg bruke ALLE poengene på. 240 poeng. Da ryker tv i veggen og alle ekstrapakker/kanaler som hbo max/viaplay.

Hadde altså 350/350 nett, grunnpakke og 100 poeng. Vil jeg ha samme hastighet på nettet får jeg fremover bare nett.

Dette blir lagt frem som en ny fantastisk avtale. 

Automatisk er alle kunder satt ned fra 350 til 100 mbit her for å kunne opprettholde TV og Twe-tjenestene.

tidenes ran av kundene?

http://telenor.no/frihet-m

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Betaler borettslaget det samme som tidligere, eller har unngått en prisoppgang gjennom dette?

For andre her er det vel en fordel med at de ikke trenger mer enn eksempelvis 100 Mbps, men så får de i stedet nå flere streamingtjenester eller kanaler via poengene de får flere av?

Endret av NULL
Lenke til kommentar

Borettslaget betaler det samme, kan skjønne at noen som synes at 100 Mbit/s er nok vil komme litt bedre ut, men for meg som vil kun ha 350 Mbit/s som jeg hadde vil jeg miste alle kanaler utenom standardpakken. Lur måte for Telenor å få alle til å få tregere nett. Så kan de kjøre kampanjer i fremtiden eller sette opp farten ved å være "snille".

Dubious: 100 er for lite for meg.

Lenke til kommentar

Trodde TS bare tullet, men så leste jeg om det på Telenor-siden.

De har vel gjort dette fordi mange kunder har reagert på å bli automatisk oppgradert på bredbånd uten å ha bedt om det, så de gir nå folk muligheten til å regulere dette selv mot mye dårligere vilkår med å blande det sammen med poengmodellen de har etablert på TV-kanaler. Forsåvidt et ganske bra system, men dette er jo en videreutvikling av det som lite kundevennlig.

Lenke til kommentar
6 hours ago, vidor said:

Trodde TS bare tullet, men så leste jeg om det på Telenor-siden.

De har vel gjort dette fordi mange kunder har reagert på å bli automatisk oppgradert på bredbånd uten å ha bedt om det, så de gir nå folk muligheten til å regulere dette selv mot mye dårligere vilkår med å blande det sammen med poengmodellen de har etablert på TV-kanaler. Forsåvidt et ganske bra system, men dette er jo en videreutvikling av det som lite kundevennlig.

Gir så vidt jeg kan se da også muligheten til å ta bort tv helt, og øke bredbåndshastigheten ytterligere. Mao. slippe å betale for TV, dersom det du ønsker er bare raskere bredbånd.

Lenke til kommentar
On 11/20/2021 at 9:36 AM, NULL said:

Gir så vidt jeg kan se da også muligheten til å ta bort tv helt, og øke bredbåndshastigheten ytterligere. Mao. slippe å betale for TV, dersom det du ønsker er bare raskere bredbånd.

Her må jeg fjerne TV helt om jeg skal få samme hastighet som jeg hadde før.

Lenke til kommentar

350 linje koster 240 poeng

100 poeng for fast innhold

og 100 poeng for valgfritt

totalt 440 poeng som du har fått gjennom BRL

da har du jo  nøyaktig samme tilbud som tidligere.... men mye mer valgfrihet

og det fine med T-we er at alle kanaler og strømmetjenester ligger aktivt i et helt døgn...

så du kan legge inn kanaler/strømmetjenester for 100 poeng og legge til 100 nye osv, og disse forsvinner ikke før midnatt

full pupp døgnet har jeg hatt siden lansering uten å betale ekstra for poeng

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...