Gå til innhold

Centrino med 9600 128 vram/7200 rpm HD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror likevel du skal lete lenge for å finne ytelsesforskjeller større enn et par % på et 64-mb kort og et 128 mb-kort.

Det er mange spill som har stor nytte av 128 MB. Jeg tror faktisk det finnes spill som KREVER 256 MB for høyeste teksturkvalitet.

Nei det finnes ikke

Lenke til kommentar

eneste spillet jeg har sett hvor det er litt forskjeller mellom 64 og 128 mb er jedi outcast.du trenger ikke lete lenge på nettet før du finner ut at forskjellene er små og at ofte 64-mb versjonen med samme klokkehastighet av en eller annen grunn er litt tregere. om du ser på

http://www.digit-life.com/articles2/over2003/index.html

så vil du se at ytelsen i omtrent alle spill er svært lik på de kort hvor 64 og 128 eller for den sags skyld 256 mb versjonen kjører på samme hastighet.

Lenke til kommentar

Tilbake til ønsket om maskin:

HP NC8000 leveres i ulike konfigurasjon (litt usikker på hva HP norge pusher - hør med dem!

Denne har SXGA+ eller UXGA, kan fås med 7200 disk, 128 MB Radeon 9600 pro, gigabit lan, Wlan, bluetooth, kortleser (SD), men har dessverre bare 2 usb2.0 porter.

Fin maskin .-) Langt bedre design og vekt enn dell 8600 hvertfall, men selvfølgelig dyrere..

Lenke til kommentar

OK, jeg tok litt feil. Forskjellene er ikke så store, men ofte store nok til å være merkbare, spesielt hvis du setter på anti-aliasing.

256 MB kan også være kjekt å ha:

- Video cards with 256MB of video RAM are able to use the Extra Character & General Textures settings.

Jeg ser etter en brukbar (les: bra) bærbar med Radeon 9600 128 MB selv, men har ikke funnet noen enda.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...