Gå til innhold

Service Verksted full av piss

Anbefalte innlegg

Har levert min E700 på serivce. Nå en mnd senre ringer KlartSvar og sier at de har fått melding fra dem at det ikke dekkes på Garanti da det er slagskade.

Selv så har jeg hatt 3 stk samsung telefoner A300, V200 og E700, vet at lakken er en svakhet. Men da det er slitemerker i lakken og noen små hakk fra nøkkler o.l. så mener de at den har gått i bakken slik at fjæra har røket.

Dette irriterer meg og de vil ha 750,- for å reparere telefonen.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Føler at det er hull i huet å betale for noe jeg vet har fungert og en annen dag så var dekselet helt slapp og den hadde ikke gått i bakken en eneste gang.

KlartSvar stod på sitt at "aaa, det er et profisjonellt verksted", vel kjenner noen som jobber på slike verksted. Anitstatisk matte, skrutrekkere og et delelager er det du trenger. :angry:

Endret av Wabby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv så har jeg hatt 3 stk samsung telefoner A300, V200 og E700, vet at lakken er en svakhet. Men da det er slitemerker i lakken og noen små hakk fra nøkkler o.l. så mener de at den har gått i bakken slik at fjæra har røket.

Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Føler at det er hull i huet å betale for noe jeg vet har fungert og en annen dag så var dekselet helt slapp og den hadde ikke gått i bakken en eneste gang.

Litt rart da... En fjær kan ikke bare ryke sånn uten videre...

Og hva mener du med at dekselet er helt slapp? at det er løst?? Det blir jo heller ikke det av seg selv heller... :roll:

Lenke til kommentar

Slappt i den forstand at det ikke er motstand i fjæra, om den har gått ut av spor eller noe må gudene vite.

De siste dagene før den var helt slapp så var motstanden noe redusert enn når jeg fikk den rett fra butikken. Tok dette som naturlig, men så en dag så var den helt gåen. Begge skjermene og lys og alt er i orden. Bare slapp fjær.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...