vidor Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 (endret) Ugreen fungerte fint for meg helt til det ikke gjorde lengre og jeg møtte supporten dems som fikk video av meg som klart viste problemet. Selv da nektet de garantiytelser til tross for at jeg sendte produktet tilbake til oppgitt addresse i Kina. Edit: De prøver ganske hardt å være litt som Apple, men de kunne godt kuttet arrogansen men satset på god kundeservice også til forskjell. Stort sett alle andre selgere på AliExpress klarer å behandle meg fair hvis det er supportsaker. Endret 5. desember 2021 av vidor 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 vidor skrev (1 time siden): Ugreen fungerte fint for meg helt til det ikke gjorde lengre og jeg møtte supporten dems som fikk video av meg som klart viste problemet. Selv da nektet de garantiytelser til tross for at jeg sendte produktet tilbake til oppgitt addresse i Kina. Edit: De prøver ganske hardt å være litt som Apple, men de kunne godt slippet arrogansen men satset på god kundeservice også. Stort sett alle andre selgere på AliExpress klarer å behandle meg fair hvis det er supportsaker. Man sender aldri ting tilbake til Kina, men argumenterer såpass at de gir deg refusjon på deler av beløpet eller hele beløpet. Har fungert for meg de gangene jeg har klagd. Sist jeg klagde var det noen strømkabler som var koplet feil, jeg fikk tilbake 2/3 av beløpet jeg betalte og kablene fikset jeg selv da jeg har verktøy til jobben. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 1 hour ago, Dragonlove said: Man sender aldri ting tilbake til Kina, men argumenterer såpass at de gir deg refusjon på deler av beløpet eller hele beløpet. Har fungert for meg de gangene jeg har klagd. Sist jeg klagde var det noen strømkabler som var koplet feil, jeg fikk tilbake 2/3 av beløpet jeg betalte og kablene fikset jeg selv da jeg har verktøy til jobben. Problemet var at produktet ikke hadde noe verdi for meg slik det var, så jeg ville ha et nytt. Refundering av noen prosenter var uinteressant, og de ville ha produktet tilbake om det skulle være garanti. Så lenge de sier noe så bør de også holde ord når de får det som de ønsker og får kundene til å hoppe igjennom ringer for dem. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 vidor skrev (16 minutter siden): Problemet var at produktet ikke hadde noe verdi for meg slik det var, så jeg ville ha et nytt. Refundering av noen prosenter var uinteressant, og de ville ha produktet tilbake om det skulle være garanti. Så lenge de sier noe så bør de også holde ord når de får det som de ønsker og får kundene til å hoppe igjennom ringer for dem. Ikke regn med å få samme support og garantier fra noen som sitter på andre siden av verden, hadde det vært i EU kanskje, da har man også ForbrukerEuropa til å hjelpe seg. Frakten til Kina var vel heller ikke verdt det tenker jeg? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. desember 2021 Del Skrevet 5. desember 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Ikke regn med å få samme support og garantier fra noen som sitter på andre siden av verden, hadde det vært i EU kanskje, da har man også ForbrukerEuropa til å hjelpe seg. Frakten til Kina var vel heller ikke verdt det tenker jeg? Det var ikke all verden siden det bare var et ganske lite kretskort. Godt mulig at enkelte selskaper i Kina gir en lang masj i kundestøtte, men da kan de la være å sende garantipapirer med produktene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå