Gå til innhold

Sony\microsoft og steam utestrenger brukere?


LMH1

Anbefalte innlegg

TheKims skrev (13 timer siden):

Har du tatt kontakt med Sony i det hele tatt? Kontakt de også sier du at du gjorde en feil å vil betale de kronene du skylder de. Ganske sikker på at de vil være behjelpelig med å opprette kontoen din igjen når pengene er betalt.

De sier bare de vil ringe opp igjen om 2 minutter så skjer ikke så de mener de ikke ønsker å ha alle kunder i platformen sin, hva kan man egenlig forvente? ventetiden er nå 10 minutter så takk skal de faen meg ha.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
LMH1 skrev (3 timer siden):

De sier bare de vil ringe opp igjen om 2 minutter så skjer ikke så de mener de ikke ønsker å ha alle kunder i platformen sin, hva kan man egenlig forvente? ventetiden er nå 10 minutter så takk skal de faen meg ha

Har du sendt dem legitimasjon, serienummer og pengene da?

Endret av Iki
Lenke til kommentar

Seriøst har sendt dem klage med hva det klages over og begrunnelse så få de avgjøre om det er noe vits å bruke tid på får jeg ikke faktura er tydeligvis ikke vits å betale. Man blir bare satt over på telefonkø og de sier de ringer opp eller ber folk vente 2 minutter null svar fra dems side så tror ikke det blir løsning.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
2 minutes ago, LMH1 said:

Seriøst har sendt dem klage med hva det klages over og begrunnelse så få de avgjøre om det er noe vits å bruke tid på får jeg ikke faktura er tydeligvis ikke vits å betale. Man blir bare satt over på telefonkø og de sier de ringer opp eller ber folk vente 2 minutter null svar fra dems side så tror ikke det blir løsning.

Gå til https://www.playstation.com/en-us/support/account/psn-suspension-account-debt/

Trykk på knappen der det står "Restore account access". Fyll inn informasjonen de spør etter. Dette er ikke vanskelig, men du gjør det vanskelig.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
barfoo skrev (20 minutter siden):

Gå til https://www.playstation.com/en-us/support/account/psn-suspension-account-debt/

Trykk på knappen der det står "Restore account access". Fyll inn informasjonen de spør etter. Dette er ikke vanskelig, men du gjør det vanskelig.

Eneste tråden som er til noe hjelp annet resten er bare for å ungå dårlig omtale av sony den ble ikke nevnt på telefon eller epost så har vel grunn å klager dette er vanskelig. Men kan jo godt forsøke å kaste bort mere tid.

Hvor står norge på den listen?

/en-us så det er ikke EU. Men takk for forsøket selv om det var feil sted.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Dette er den tilsvarende siden på norsk: https://www.playstation.com/no-no/support/account/psn-suspension-account-debt/

Det ser ikke ut til at Sony har noe skjema å fylle ut på norsk, og at eneste mulighet er å kontakte dem.

Men med holdningen du har,, så overrasker det meg ikke at du ikke kommer noen vei med Sony.

Og du har fått masse hjelp i tråden her. Du har bokstavelig talt blitt forklart hva som må gjøres, fra første side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Sitat

Men med holdningen du har,, så overrasker det meg ikke at du ikke kommer noen vei med Sony.

Og du har fått masse hjelp i tråden her. Du har bokstavelig talt blitt forklart hva som må gjøres, fra første side.

Tja er bare imot fremgangsmåten og håpløsheten men vi få se kanskje jeg får kontoen tilbake til jul.

Men vil anbefale sony å se på løsningen her for er tåplig man blir sendt både på epost telefon og ligdene er jo forståelse det blir større tap for kundene en sony.

Det komiske med det selv om jeg oppretter ny konto må jeg antakelig betale det jeg skylder så hjelper lite da jeg har tapt mye for liten sak. Bedre løsning at beløpet blir liggene i minus og er 500\1000 kr totalt før man blir utestengt.

du kan jo forsøke å endre kid nummer på betaling til fimaer får du nok svar at regningen blir betalt til annen kunde. Så er ganske håpløs system hvis utestenging skal gå automatisk bør også faktura gjøre det,

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
35 minutes ago, LMH1 said:

Tja er bare imot fremgangsmåten og håpløsheten men vi få se kanskje jeg får kontoen tilbake til jul.

Hvis kommunikasjonen din med Sony ligner det du skriver her, er det vel et mirakel om de gidder å svare etter en stund.

Du må åpenbart betale det du skylder, og burde vært løst på under 5 min.

Endret av Reg2000
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (2 timer siden):

Hvis kommunikasjonen din med Sony ligner det du skriver her, er det vel et mirakel om de gidder å svare etter en stund.

Du må åpenbart betale det du skylder, og burde vært løst på under 5 min.

Men hvorfor gidder vi å svare han da? 

Det er jo helt åpenbart at han kun et interessert i sutre, og ikke interessert i å løse problemet. 

4 sider med at alle andre er problemet. 

Det smarteste nå er at INGEN svarer fra nå av, så dør tråden ut. 

Han vil ikke løse problemet han selv har skapt. Han vil sutre. 

Kos med misnøye, heter det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (På 27.11.2021 den 20.14):

 Det smarteste nå er at INGEN svarer fra nå av, så dør tråden ut. 

Han vil ikke løse problemet han selv har skapt. Han vil sutre. 

Kos med misnøye, heter det. 

dere får kose dere med løsning fra sony dens er å kjøpe gavekort på elkjøp som eneste løsning å for å gjennomopprette kontoen.

Snakk om tåpelig ikke nok med det de vil også må betale langt høyere belop en hva man skylder gavekort er kun gyldig i 1 år.

Så takk fra sony og dere også.

men har ingen garantier for kontoen blir låst opp innrømmer de selv.

hvorfor de ikke klarer å sende epost om det og må ringe de flere ganger er for meg rart men er jo god service dette 😂😂

https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-playstation-4/34250/playstation-plus-abonnement-12-maneder

Er ikke overrasket det ikke funger heller.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Grunnen til at de vil ha gavekort, er for at du ikke skal kunne trekke tilbake beløpet nok en gang.

Dette er normal prosedyre, jeg sett mange på forumer som har måttet ordne opp på denne måten.

Siden beløpet du skylder er lite (under 50,-?) vil jeg tro det holder å kjøpe det billigste kortet til 200,-.

Det er egentlig helt utrolig at du ikke er litt mer ydmyk, når det er du selv om er årsak til problemene.

Denne tråden er jo blitt en farse. Vil du ha kontoen tilbake, gjør du som Sony sier. Hvis ikke, så driter du i det.

Spør du meg, så fortjener du ikke lenger å få kontoen tilbake. :p

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
LMH1 skrev (53 minutter siden):

Snakk om tåpelig ikke nok med det de vil også må betale langt høyere belop en hva man skylder gavekort er kun gyldig i 1 år.

Produktet du linker til er ikke et gavekort...

LMH1 skrev (54 minutter siden):

hvorfor de ikke klarer å sende epost om det og må ringe de flere ganger er for meg rart men er jo god service dette 😂😂

 

Sannsynligvis pga språket du bruker.

LMH1 skrev (55 minutter siden):

Er ikke overrasket det ikke funger heller.

Ville ikke overrasket oss om du taster inn feil kode, nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
JerkenovDecoq skrev (37 minutter siden):

Grunnen til at de vil ha gavekort, er for at du ikke skal kunne trekke tilbake beløpet nok en gang.

Dette er normal prosedyre, jeg sett mange på forumer som har måttet ordne opp på denne måten.

Siden beløpet du skylder er lite (under 50,-?) vil jeg tro det holder å kjøpe det billigste kortet til 200,-.

Denne tråden er jo blitt en farse. Vil du ha kontoen tilbake, gjør du som Sony sier. Hvis ikke, så driter du i det.

Spør du meg, så fortjener du ikke lenger å få kontoen tilbake. :p

😂 Så hva med vipps\bankoverføring så er tåplig like håpløse som sony selv overrasker meg ikke om flere jobber i sony synd å si det.

Hvis dere skal vurdere fremtiden til folk syns jeg synd på de folka. Dere bør jobbe på nav.

Lenke til kommentar
LMH1 skrev (2 minutter siden):

Hvis dere skal vurdere fremtiden til folk syns jeg synd på de folka. Dere bør jobbe på nav.

Hvem er det vi skal vurdere fremtiden til?

Hvorfor er det synd på dem?

Er det ikke jobben til de på nav å hjelpe folk? Er dette et kompliment? 

Lenke til kommentar
Iki skrev (9 minutter siden):

Hvem er det vi skal vurdere fremtiden til?

Hvorfor er det synd på dem?

Er det ikke jobben til de på nav å hjelpe folk? Er dette et kompliment? 

Tja jeg vet nav er like håpløse og sony gjør ikke lettere for folk og mere usikkert.

Dere får mene hva dere vil men får ikke min støtte vertfall synd er synd at forumet faller fra hverandre. Folk blir ikke behandlet med respekt det må jeg mene.

Lenke til kommentar
LMH1 skrev (11 minutter siden):

Tja jeg vet nav er like håpløse og sony gjør ikke lettere for folk og mere usikkert.

Dere får mene hva dere vil men får ikke min støtte vertfall synd er synd at forumet faller fra hverandre. Folk blir ikke behandlet med respekt det må jeg mene.

Nei enig, du har ikke behandlat noen her med respekt. Alle som prøvde å hjelpe deg ble bemøtt med tysthet eller dritsnakk.

Synes godt tråden kunde stenges/slettes. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg tenker vi setter en strek her, før det utvikler seg i en mer negativ retning. Det er mange gode råd i tråden, anbefaler å følge de. Gi Sony informasjonen de etterspør, betal hva du skylder, så får du kontoen tilbake. Er ikke verre enn det.
Og når det gjelder respekt så kan det være greit å ha litt selvrefleksjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...