Gå til innhold

Porsche lanserer Taycan med lengre rekkevidde

Anbefalte innlegg

Mag ne skrev (16 minutter siden):

"20" Panama felger m/vinterdekk. Følger med sommerdekk for omlegging på samme felg."

Når han kjøper ny bil med totalt fire felger så har han kanskje handlet litt over evne. Prut ;)

Angrer noe så jævlig på at jeg ikke gjorde dette og gikk for 21"

Skal bytte hjul noen ganger for 45k.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt poeng. Jeg ser Porsche annonserer en fra-pris på 777k. Jeg gikk gjennom de omfattende tilvalgene når den var ny og synes vagt å huske at jeg kom på et tillegg på 200k for de mest nødvendige tingene.

Bare for å gjøre det helt klart: Jeg kommer ikke til å kjøpe en bil til langt over en halv million. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe noen bunn-spec-et Taycan. Ergo blir det ikke noen Taycan på meg på mange år. Sannsynligvis er den lite interessant lengre når prisen nærmer seg det jeg kan tenke meg å betale for en bil. Artig å drømme om, men det blir 99% sikkert med drømmen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (23 minutter siden):

Godt poeng. Jeg ser Porsche annonserer en fra-pris på 777k. Jeg gikk gjennom de omfattende tilvalgene når den var ny og synes vagt å huske at jeg kom på et tillegg på 200k for de mest nødvendige tingene.

Bare for å gjøre det helt klart: Jeg kommer ikke til å kjøpe en bil til langt over en halv million. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe noen bunn-spec-et Taycan. Ergo blir det ikke noen Taycan på meg på mange år. Sannsynligvis er den lite interessant lengre når prisen nærmer seg det jeg kan tenke meg å betale for en bil. Artig å drømme om, men det blir 99% sikkert med drømmen.

MEner den kostet fra 749K i sommer og dette var et veldig sparsommelig eksemplar. Tipper under 850k ny, selv om jeg må påpekeat jeg ikke har testet det i konfiguratoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...