DrAlban3000 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Mag ne skrev (16 minutter siden): "20" Panama felger m/vinterdekk. Følger med sommerdekk for omlegging på samme felg." Når han kjøper ny bil med totalt fire felger så har han kanskje handlet litt over evne. Prut Angrer noe så jævlig på at jeg ikke gjorde dette og gikk for 21" Skal bytte hjul noen ganger for 45k. 2 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Simen1 skrev (3 timer siden): Jeg svarer meg selv: 799k nå. Men hva kostet den ny? Neppe særlig mye mer... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Godt poeng. Jeg ser Porsche annonserer en fra-pris på 777k. Jeg gikk gjennom de omfattende tilvalgene når den var ny og synes vagt å huske at jeg kom på et tillegg på 200k for de mest nødvendige tingene. Bare for å gjøre det helt klart: Jeg kommer ikke til å kjøpe en bil til langt over en halv million. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe noen bunn-spec-et Taycan. Ergo blir det ikke noen Taycan på meg på mange år. Sannsynligvis er den lite interessant lengre når prisen nærmer seg det jeg kan tenke meg å betale for en bil. Artig å drømme om, men det blir 99% sikkert med drømmen. Endret 11. desember 2021 av Simen1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Simen1 skrev (23 minutter siden): Godt poeng. Jeg ser Porsche annonserer en fra-pris på 777k. Jeg gikk gjennom de omfattende tilvalgene når den var ny og synes vagt å huske at jeg kom på et tillegg på 200k for de mest nødvendige tingene. Bare for å gjøre det helt klart: Jeg kommer ikke til å kjøpe en bil til langt over en halv million. Jeg kommer heller ikke til å kjøpe noen bunn-spec-et Taycan. Ergo blir det ikke noen Taycan på meg på mange år. Sannsynligvis er den lite interessant lengre når prisen nærmer seg det jeg kan tenke meg å betale for en bil. Artig å drømme om, men det blir 99% sikkert med drømmen. MEner den kostet fra 749K i sommer og dette var et veldig sparsommelig eksemplar. Tipper under 850k ny, selv om jeg må påpekeat jeg ikke har testet det i konfiguratoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå