iblazeqt Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 i lys av nye effekt-trinn fra kraftleverandører som skal iverksettes over nyåret, så har jeg laget et lite python-program som henter live-data fra Tibber-pulse og varsler deg via push-notifikasjon i tibber-appen dersom du overskrider en selvbestemt kw-grense. Dersom andre ser verdien av dette, og ønsker å benytte seg av dette, så kan jeg laste opp koden på github senere i dag. programmet må da kjøres på en server/pc som står på 24/7, og du må nok ha python innstallert på pcen. 3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Får du lakt ut noe? Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 24. november 2021 Forfatter Del Skrevet 24. november 2021 Complexity skrev (12 timer siden): Får du lakt ut noe? Hei, beklager sent svar. Skal legge til noen kommentarer i koden slik at folk skjønner hvordan de enkelt kan modifisere koden Legger ut github link ila 10min! Lenke til kommentar
iblazeqt Skrevet 24. november 2021 Forfatter Del Skrevet 24. november 2021 (endret) https://github.com/Alexanderbrandhaug/tibberAPI beskrivelse i readme'n. Endret 24. november 2021 av iblazeqt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå