xClaymanx Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Hei SKal levere tilbake leasing bil etter 4 år neste mnd. Sitter å lurer på om det er verdt kronene å få bilen profesjonelt vasket og polert før jeg leverer den inn, eller om dette er bare penger ut vinduet? Bilen er pent behandlet og på ingen måte skitten. Takker for innspill Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Kan aldri tenke meg du får nokon rabatt dersom du sjølv gjer den jobben som leasingselskapet uansett har kalkulert inn å gjere sjølv. Normal rydding og reingjering må du sjølvsagt gjere men profesjonell nedvask vil nok ikkje være hensiktsmessig, det må i så tilfelle være for å polere ut små riper og liknande som kan påvirke taksten negativt. Du skal ikkje få fråtrekk for vanleg slitasje og elde, men det kan sjølvsagt være fristande for leasingselskapet å prøve seg. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. november 2021 Forfatter Del Skrevet 17. november 2021 Takk for respons. Nei, ingen riper da bilen har vært håndvasket, med kun steinsprut i front som har blitt rettet med lakkstift av meg. Å en kantkjørt vinterfelg (aner ikke hvordan det har skjedd) Men da tar jeg bare en grundig vask før innlevering og går over som jeg normalt ville ha gjort. Lenke til kommentar
liehen Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 On 11/17/2021 at 11:12 AM, xClaymanx said: Å en kantkjørt vinterfelg (aner ikke hvordan det har skjedd) Ville fått denne reparert, ellers vil jeg tro du risikerer å betale for en helt ny felg og originalfelger er dyrt... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 22. november 2021 Forfatter Del Skrevet 22. november 2021 liehen skrev (På 19.11.2021 den 8.45): Ville fått denne reparert, ellers vil jeg tro du risikerer å betale for en helt ny felg og originalfelger er dyrt... Skal man tro denne siden er det ikke så ille: https://mpsbilskade.no/leasingbil-reparasjon-pakost/ 1500kr for kantkjørt felg. Lenke til kommentar
liehen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 13 hours ago, xClaymanx said: Skal man tro denne siden er det ikke så ille: https://mpsbilskade.no/leasingbil-reparasjon-pakost/ 1500kr for kantkjørt felg. Nei, det er ikke så dyrt, jeg hadde kun en veldig liten skade på to felger som jeg betalte kr 1.000,- for, riktignok med noe rabatt via bilklubben jeg er medlem av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå