Gå til innhold

Kyle Rittenhouse saken (Kenosha unrest shooting)

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, jjkoggan said:

Rittenhouse sa våpenet for hans selvforsvar, ikke for å hjelpe folk.

...Han ville nok ikke være der ubevæpnet, for han visste at voldelige BLM-gatepøbler ville være tilstede. Han var der for å hjelpe folk, men han måtte ha våpen for å kunne være der i det hele tatt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
debattklovn skrev (Akkurat nå):

...Han ville nok ikke være der ubevæpnet, for han visste at voldelige BLM-gatepøbler ville være tilstede. Han var der for å hjelpe folk, men han måtte ha våpen for å kunne være der i det hele tatt. 

Det var mange uten våpen  og ingen andre enn Rittenhouse som brukte et våpen.  Hvordan greide andre å gå rundt uten våpen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, jjkoggan said:

Det var mange uten våpen  og ingen andre enn Rittenhouse som brukte et våpen.

Faktafeil. Mange brukte våpen. Hørt om Gaige Grosskreutz? Så du de som slo Kyle i hodet med skateboard?

Hvordan greide andre å gå rundt uten våpen?

Ble de andre, som Kyle, angrepet av 10 voldelige gatepøbler? 

Lenke til kommentar
36 minutes ago, jjkoggan said:

Hvordan greide de uten våpen å ikke bli drept?

Ved å ikke bli ulovlig angrepet av 10 voldelige gatepøbler. 

Det sier forresten mye at hver gang noen tar deg på faktafeil så bare later du som at du ikke kan lese lenger. 

Endret av debattklovn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (24 minutter siden):

Jeg så ikke alle som var i Kenosha, så det  vet jeg ikke, min påstand var bare at noen ikke hadde våpen.  Du påstår at alle som var imot opptøyene var bevæpnede.

Jeg er mer presis i språket enn som så. Sannsynligvis var alle de 100k, mer eller mindre, i mot opptøyene.

Jeg snakker om de som hadde til hensikt å motvirke opptøyene, feks ved å beskytte eiendom. 

Lenke til kommentar
jjkoggan skrev (9 minutter siden):

Din påstand, ditt ansvar.

Som sagt, jeg gidder ikke noe kveruleringsmarathon, Jeg er ikke her for å kverulere. 

Hvis du har et poeng får du komme med det. 

Det jeg sier er godt kjent. At du skal ha alt mulig spesifisert så du kan kverulere - får det bare til å høres ut som du har gått tom for reelle argumenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...