Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (41 minutter siden): Så kva er relevansen? Ingen i denne tråden, bortsett fra du, bruker kallenavn på serievoldtektsmannen. Men du prøver å byrde oss med det du gjør sjøl. Liker du å bruke kallenavn på serievoldtektsmannen? Eller kan du slutte med tøvet? Det der kan du spare deg. Du brunbeiser over en lav sko. Du fremstår bare som lettkrenket, en som ikke tåler å få det du gir. 4 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Red Frostraven skrev (2 timer siden): Det jeg faktisk lurer på, angående denne saken, for femte gang: På hvilken avstand er det greit å begynne å peke på noen med et skytevåpen om man ikke har intensjon om å skyte dem? Og datterspørsmålet: Når kan en ubevæpnet person regne det å bli pekt på med et våpen som agressjon? Jeg lar meg ikke lure inn i gish galloper. Men greit, siden vi er ferdig med det forrige temaet kan vi godt besvare dette. Men da må du nesten forklare relevansen. Spørsmålene er for vage og generiske som de er nå. Endret 20. desember 2021 av Hank Amarillo Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 jjkoggan skrev (57 minutter siden): Når juryen mener det er fornuftig. Og hvordan skal man som bærer av våpen, eller person som føler seg truet av en person med våpen, vite om man er rettighetsløs ovenfor lov/jury..? Må man bare drepe eller bli drept, og så håpe på er etterliv, eller i beste fall at juryen har empati med deg, og ikke den som døde..? 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (2 timer siden): Det der kan du spare deg. Du brunbeiser over en lav sko. Du fremstår bare som lettkrenket, en som ikke tåler å få det du gir. "Andre er lettkrenket", der du er krenket over eit kallenavn bare du bruker.. Fantastisk ironisk. Og du skal sutre over brunbeising og? 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Pallehysa skrev (15 minutter siden): "Andre er lettkrenket", der du er krenket over eit kallenavn bare du bruker.. Fantastisk ironisk. Og du skal sutre over brunbeising og? Hva er det du babler om? Har aldri sagt jeg var krenket. Og jeg er ikke den eneste som bruker det, muligens på denne tråden, men ikke generelt. Jeg sutrer ikke over brunbeisingen din, jeg bare påpeker hvor patetisk og blottet for selvinnsikt du fremstår når du syter over "byrden" jeg legger på deg ved å kalle han 'Jojo', når du har satt brunbeising i system. Endret 20. desember 2021 av Hank Amarillo Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Hva er det du babler om? Har aldri sagt jeg var krenket. Og jeg er ikke den eneste som bruker det, muligens på denne tråden, men ikke generelt. Så ta det med dei som bruker kallenavnet. Foreslår å starte med deg sjøl... Hank Amarillo skrev (2 minutter siden): Jeg sutrer ikke over brunbeisingen din, jeg bare påpeker hvor patetisk og blottet for selvinnsikt du fremstår når du syter over "byrden" jeg legger på deg ved å han 'Jojo', når du har satt brunbeising i system. Å joda. Du har skreket og grenet på nasen fleire ganger, der du har inntatt ein sjølpåtatt offerolle. Igjen, om du skal "ta" dei som bruker kallenavnet, start med deg sjøl. Ingen her på forumet enn deg sjøl har brukt det. Finn eit speil. Sjå refleksjonen din, og sutre og grin så mykje du vil til vedkommende. 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (10 minutter siden): Så ta det med dei som bruker kallenavnet. Foreslår å starte med deg sjøl... Å joda. Du har skreket og grenet på nasen fleire ganger, der du har inntatt ein sjølpåtatt offerolle. Igjen, om du skal "ta" dei som bruker kallenavnet, start med deg sjøl. Ingen her på forumet enn deg sjøl har brukt det. Finn eit speil. Sjå refleksjonen din, og sutre og grin så mykje du vil til vedkommende. Det er du som griner. Herrefred... 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (3 minutter siden): Det er du som griner. Herrefred... "Nei det er du" Går det an å bli meir barnslig! 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (8 minutter siden): "Nei det er du" Går det an å bli meir barnslig! Ta deg sammen. Du frasier deg all rett til å klage på andres retorikk når du brunbeiser over en lav sko. Slutt å syt. 4 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Ta deg sammen. Du frasier deg all rett til å klage på andres retorikk når du brunbeiser over en lav sko. Slutt å syt. Eg klager ikkje på andres retorikk. Eg påpeiker at din sutring over bruk av eit kallenavn på ein overgriper, treffer bedre på deg sjøl, enn andre her på forumet som aldri har brukt kallenavnet. Ditt tilsvar til det. Er å sutre over brunbeising. Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (24 minutter siden): Eg klager ikkje på andres retorikk. Eg påpeiker at din sutring over bruk av eit kallenavn på ein overgriper, treffer bedre på deg sjøl, enn andre her på forumet som aldri har brukt kallenavnet. Ditt tilsvar til det. Er å sutre over brunbeising. Slutt å syt 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 2 hours ago, Red Frostraven said: Og hvordan skal man som bærer av våpen, eller person som føler seg truet av en person med våpen, vite om man er rettighetsløs ovenfor lov/jury..? Du har fått svar på dette mange ganger allerede. Hvis du blir angrepet og frykter for liv/helse kan du bruke selvforsvar. Quote Må man bare drepe eller bli drept, og så håpe på er etterliv, eller i beste fall at juryen har empati med deg, og ikke den som døde..? Nei, det er bare ifølge ditt narrativ som ikke tar hensyn til fakta. 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (14 minutter siden): Slutt å syt Eg lar deg og speilet få ordne opp dåke imellom. 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (8 minutter siden): Eg lar deg og speilet få ordne opp dåke imellom. Precious. Den totale mangelen på selvinnsikt er et faskinerende absurdteater. Du brunbeiser over en lav sko, så blir du butthurt når noe går i din retning. Ynkelig. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 debattklovn skrev (6 minutter siden): Du har fått svar på dette mange ganger allerede. Hvis du blir angrepet og frykter for liv/helse kan du bruke selvforsvar. Og du har blitt påpeikt fleire ganger, at vold/maktbruk skal være proporsjonal. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 (endret) Hank Amarillo skrev (11 minutter siden): Precious. Den totale mangelen på selvinnsikt er et faskinerende absurdteater. Du brunbeiser over en lav sko, så blir du butthurt når noe går i din retning. Ynkelig. Kva går i min retning? Sutrer du fortsatt over brunbeising? Nei eg er ikkje "butthurt". Alt eg gjorde var å påpeke din fantastiske mangel på å oppdage ironi, der du angriper andre for å bruke kallenavn på serieovergripere, der du er den eneste her som faktisk bruker kjelenavn på overgriperen. Det fikk deg til å gå totalt i kjelleren, og sutre og grine over brunbeising. Som du fortsatt ikkje har kommet over. Det som virkelig er ynkelig er kordan ytre høgre klukker etter manifestet dåke har fått utdelt, der dåke er på kne forran den nyeste gullkalven dåkas. Kyle Rittenhouse. Du er såpass på kne for Kyle RIttenhouse, at du ikkje eingang klarte å fordømme når han prøvde å banke opp jenter. Det er ynkelig det! Endret 20. desember 2021 av Pallehysa 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (14 minutter siden): Det som virkelig er ynkelig er kordan ytre høgre klukker etter manifestet dåke har fått utdelt, der dåke er på kne forran den nyeste gullkalven dåkas. Kyle Rittenhouse. Du er såpass på kne for Kyle RIttenhouse, at du ikkje eingang klarte å fordømme når han prøvde å banke opp jenter. Det er ynkelig det! Og så mer brunbeising. Mangelen på selvinnsikt er påtagende. Men neida, du er jo ikke butthurt. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (Akkurat nå): Og så mer brunbeising. Mangelen på selvinnsikt er påtagende. Men neida, du er jo ikke butthurt. Unnskyld. Var det ein ny offerrolle? Der du nok ein gang feiler på å faktisk argumentere mot det eg skriver, der du sutrer nok ein gang. Ynkelig! 1 Lenke til kommentar
Hank Amarillo Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Pallehysa skrev (8 minutter siden): Unnskyld. Var det ein ny offerrolle? Der du nok ein gang feiler på å faktisk argumentere mot det eg skriver, der du sutrer nok ein gang. Ynkelig! Som sagt: du frasier deg all rett til å ha meninger om andres retorikk når du brunbeiser over en lav sko. Slutt å syt. Slutt å spam ned tråden. Butthurten din får du håndtere selv 2 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Hank Amarillo skrev (1 minutt siden): Som sagt: du frasier deg all rett til å ha meninger om andres retorikk når du brunbeiser over en lav sko. Slutt å syt. Slutt å spam ned tråden. Butthurten din får du håndtere selv Føler med deg. Men eg skal ikkje kverne på dette lengre. Offerrollen din går bare på repeat. Skyttergraven din er gravd. Og der sitter du med Trump og resten av ytre høgre. Foreslår å sende kremen dåke imellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg