Gjest 2e215...80c Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg har alt for ofte problemer med at jeg hele forbanna tiden må tisse! En liten skvett både her og der. Men kanskje fem minutter etterpå, så blir det en liten skvett til. Det føles nesten hele tiden som om jeg er ganske "tissetrengt" men så snart jeg faktisk kommer på dass, så kommer det ofte bare noen få dråper. Hvis det faktisk kommer noe som helst ut, i det hele tatt. Jeg har allerede vært hos fastlegen (selvfølgelig med sånn tisse-prøve) og det ble slått fast at dette IKKE var noen urinveisinfeksjon / blærekatarr. Men hun hadde heller ingen andre forslag til hva dette egentlig kunne være. Kan heller ikke være klamydia, eller noe noe sånn. At "man må tisse hele tiden" er ikke særlig mye å gå etter, heller. Noen forslag ? Anonymous poster hash: 2e215...80c Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 https://nhi.no/sykdommer/nyrerurinveier/diverse/treningsprogram-ved-urge/ https://www.healthline.com/health/constant-urge-to-pee-but-little-comes-out Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Kjønn, alder, vekt, andre kjente lidelser, hvor lenge har du hatt det slik? Lenke til kommentar
Gjest 2e215...80c Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Skandinav skrev (1 time siden): Kjønn, alder, vekt, andre kjente lidelser, hvor lenge har du hatt det slik? det har faktisk kommet og gått i ett par måneder nå. men i enkelte perioder har jeg nesten ikke opplevd noe som helst problemer... Anonymous poster hash: 2e215...80c Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Ok. Drikker du mye drikke som inneholder koffein, eller kunstig sukker? Har urineringen en sammenheng med noen form for mønster av drikke eller mat? Jeg har selv en sykdom som gir hyppig vannlating. Så jeg har hatt en del oppfølging og diverse undersøkelser. Endret 16. november 2021 av anon_83104 Lenke til kommentar
Gjest 2e215...80c Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 anon_83104 skrev (12 timer siden): Ok. Drikker du mye drikke som inneholder koffein, eller kunstig sukker? Har urineringen en sammenheng med noen form for mønster av drikke eller mat? Jeg har selv en sykdom som gir hyppig vannlating. Så jeg har hatt en del oppfølging og diverse undersøkelser. jeg drikker faktisk ikke kaffe i det hele tatt. Brus drikker jeg eventuelt bare til helgen, og ofte ikke da heller. jeg har stort sett hatt nøyaktig samme kosthold hele veien. Ettersom det aldri har vært noen særlig store "forandringer" så veit jeg ikke om dette egentlig har noe særlig å si. Anonymous poster hash: 2e215...80c Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 Overaktiv blære? Overgangsalder - tynne slimhinner som følge av østrogen-mangel? Hvor gammel du er, er ganske vesentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå