Redaksjonen. Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Her er funksjonene som de fleste bilførere gir blaffen i [Ekstra] Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Det var jo interessant at "vanlige folk" ser nytte i filholderassistent og muligheten til å høre radio. Så kan man lure på hvorfor seriøse bilprodusenter løper etter ElonMusk-kulturen som skal gjøre transportetappen til en "X-boks-opplevelse". Menigheten er tross alt liten. Endret 16. november 2021 av NERVI 1 1 Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 HUD/AR er av typen teknologi som er digg når det er helt perfekt, men ekstremt irriterende hvis det er litt feil. Det skal være mulig å lese HUD uten at øynene må refokusere, det er det ikke mange som får til bra nok. 2 Lenke til kommentar
olemars Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Litt overraskende at så mange er glad i filholderassistent. Jeg er også glad i filholderassistenten men har hørt flere som har sagt de får helt fnatt av den. Riktignok er alle jeg kjenner som har sagt det også "verdens beste sjåfør" så det kan være noe med det også. 1 1 Lenke til kommentar
K Leonidas Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Har Head Up Display of det fungerer perfekt! Tror det skjærer seg når det blir for mye informasjon. Jeg har stort sett bare farten. Og noen få andre opplysninger som bare popper opp ved bruk av diverse funksjoner. Og så får jeg opp veikart og kjøreanvisninger ved bruk av GPS. Men, jeg bestemmer selv hvilken opplysninger jeg vil ha i frontruten. 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Kombinasjonen av filholder + adaptive cruisekontroll gjør kjøreturen på 1 time om morgenen mye mer behaglig for min del. Det er selvsagt ingen autopilot men det hjelper langt på vei med å være mindre mentalt utslitt etter kjøring. Spesielt i køkjøring er det en velsignelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå