Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

å unngå ledninger i bil

stamkunde

Anbefalte innlegg

Finnes det gode løsninger for å lade mobil, som blir praktisk og enkelt. Samt lett å kunne koble opp til aux? evt. praktisk mobilholder til samsung A12.

ja, bilkamera, finnes det praktisk løsning å få det så ledning skjult? så mye som mulig?Jeg har kun sigarett tenner i midten foran og bak. Jeg bruker den som er bak.Men hvordan løse det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
stamkunde skrev (3 minutter siden):

bilkamera, finnes det praktisk løsning å få det så ledning skjult? så mye som mulig?Jeg har kun sigarett tenner i midten foran og bak. Jeg bruker den som er bak.Men hvordan løse det?

Kommer an på merke og type bilkamera. Og selvfølgelig ens egen know-how.

For eksempel min Blackvue må jeg kjøpe ekstrautstyr som jeg kobler til batteriet i bilen. Denne kan installeres skjult, og så fører jeg ledningen fra kameraet skjult bak lister og plastdeksel til hvor enn jeg har gjemt strømuttaket.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en type hos kjell company, men husker ikke merket her og nå. Men vurderer å oppgradere ved å kjøpe en som kan betjenes med applikasjon, og automatisk overføre videoer. Men jeg vet ikke om verksted folk vil være behjelpelig? Og ser løsninger som jeg ikke ser. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...