SkyHead Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 https://www.prisjakt.no/product.php?e=5830340 Det står her att bredde er 50cm og dybde 22.4cm De mener vel 50cm i høyda? Ser jo ut sånn på kortet.. Er det noen som har forsøkt å kjøre vanliig pc med dette hovedkortet? Noen som har forslag til ett luftig og kjølig kabinett til dette? Eller er dette kortet kun ment for mining rigg? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Høyde er den retningen cpu-kjøleren bygger. SkyHead skrev (6 minutter siden): Eller er dette kortet kun ment for mining rigg? Ja, det er ment for mining rigg. Det kan sikkert også brukes til andre ting samtidig. Lenke til kommentar
SkyHead Skrevet 16. november 2021 Forfatter Del Skrevet 16. november 2021 (endret) mobile999 skrev (12 minutter siden): Høyde er den retningen cpu-kjøleren bygger. Ja, det er ment for mining rigg. Det kan sikkert også brukes til andre ting samtidig. Hva mener du med bygger? Er ikke den firkanta? Eller mener du uttover? Ser jeg samme høyde når jeg ser på kabinett? Går det ann å sette inn i ett kabinett mon tro? Endret 16. november 2021 av SkyHead Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Hovedkort oppgis i bredde x dybde. Høyden som er noen få centimeter oppgis (vanligvis) ikke. SkyHead skrev (35 minutter siden): Ser jeg samme høyde når jeg ser på kabinett? Nei, oppgitt høyde på kabinett er målet utvendig vertikalt. Dette hovedkortet passer sannsynligvis ikke i noen kabinetter man kan kjøpe. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Det finnes kabinett spesifikt til det hovedkortet, men vet ikke hvor lett det er å få tak i eller hvor praktisk det er til vanlig PC-bruk. Lenke til kommentar
SkyHead Skrevet 16. november 2021 Forfatter Del Skrevet 16. november 2021 Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå