DesperatFrukt Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Hei. Har en 1000kr minus på en konto i en bank jeg egentlig ikke bruker lenger, må jeg betale dette eller hva skjer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Det er vel en årsavgift eller noe som fremdeles trekkes. Du må nok betale summen for å avslutte kontoen sånn at du får stoppet dette. 1 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Bankene liker å ha relativt høy rente på det du skylder dem når kontoen er i minus, så anbefaler at du betaler det du skylder så raskt som mulig. At du ikke bruker kontoen lenger, betyr ikke at du kan la være å betale det du skylder. 1 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Du kan vel få betalingskrav på dette etterhvert? Lenke til kommentar
Gjerrigknarken Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Det blir som å ha et forbrukslån du ikke betaler. Det blir dyrt ganske fort. I min bank tar de f.eks over 18% rente på overtrekk på brukskontoen. 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Ja, dette bør betalast raskt. Eg fekk i eit liknande tilfelle rundt 300 kr. i renter før eg vart klar over det og fekk stansa karusellen. Lenke til kommentar
RAVKØM Skrevet 26. november 2021 Del Skrevet 26. november 2021 Betal og avslutt konto pronto. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå