gondron Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Hallo. Finnes det noen plass å bestille Limited Edition? Det er Utsolgt på Bandai Namco. Redd man kun får det der? Lenke til kommentar
gondron Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 Collectors edition meinte eg. Den med Statuen. Lenke til kommentar
Arad Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Jeg bestilte den hos Elkjøp i helgen, men ser den er utsolgt nå. Dette var da xbox versjonen. Lenke til kommentar
gondron Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 Arad skrev (25 minutter siden): Jeg bestilte den hos Elkjøp i helgen, men ser den er utsolgt nå. Dette var da xbox versjonen. Launch edition eller den mef Statuen? Trenger til PS5! Lenke til kommentar
Arad Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 gondron skrev (Akkurat nå): Launch edition eller den mef Statuen? Trenger til PS5! Det var Collectors Edition med statuen. Ser ut som du er sent ute ja, er du heldig så dukker den opp igjen hvis noen avbestiller eller at de får inn mer enn antatt. Hvis ikke må du prøve deg på finn 😪 1 1 Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Coolshop har til pc og xbox. Bestilte meg pc versjon i går. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Har du prøvd Amazon? Der bestilte jeg Collector Edition. Foresten, det kan være mulig at det er vert øyeblikk utsolgt der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå