Spillredaksjonen Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Mer enn 70 gamle Xbox 360- og Xbox-spill blir kompatible med Xbox Series X/S og Xbox One FEAR-trilogien, Max Payne-trilogien og Dead or Alive-spillene er blant de gamle nykommerne. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Veldig kjekt å se Timesplitters på listen! Har savnet den serien. Endret 15. november 2021 av Mr. Pants 1 Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Vandal Hearts, nice! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Bra dette. Prøvde originale crysis på xbox X og herre min hatt for en elendig opplevelse. Gjorde slik at eg solgte xboxen. Lenke til kommentar
kvalegeorg75 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg får ikke lastet ned F.E.A.R. på Xbox Store. Spiller er utilgjengelig for øyeblikket står dt. Eg må bruke Ett 25 sifret kode eller gavekort kode. Eg syns dt er dårlig gjort av Microsoft/Xbox at de ikke har fikset det siden de er 20 år og vil gi kundene det de ønsker seg. Nemlig 76 gamle spill fra Xbox 360 og Xbox original. Lenke til kommentar
kvalegeorg75 Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Teodor1979 skrev: F.E.A.R. 🥰🥰🥰 F.E.A.R.får eg ikke lastet ned desverre. Spiller er ikke tilgjengrlig for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 kvalegeorg75 skrev (44 minutter siden): Jeg får ikke lastet ned F.E.A.R. på Xbox Store. Spiller er utilgjengelig for øyeblikket står dt. Eg må bruke Ett 25 sifret kode eller gavekort kode. Eg syns dt er dårlig gjort av Microsoft/Xbox at de ikke har fikset det siden de er 20 år og vil gi kundene det de ønsker seg. Nemlig 76 gamle spill fra Xbox 360 og Xbox original. F.E.A.R. og et par andre spill er bare tilgjengelig dersom du har discen. Sannsynligvis er det fordi utgiveren har sagt nei til å legge det ut for salg i Xbox Store. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2021 Del Skrevet 16. november 2021 Knetten82x skrev (7 timer siden): Bra dette. Prøvde originale crysis på xbox X og herre min hatt for en elendig opplevelse. Gjorde slik at eg solgte xboxen. Crysis for PS3 og 360 var aldri noen gode spill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 Bah. Håpte på Transworld Snowboarding. Ja ja, får bare fortsette å spille det på den opprinnelige Xbox-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå