GauNodachi Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Hvordan skal jeg få drainet vannkjølingssystemet? Det var forklart hvordan å få vannet oppi. men ut igjen er vel litt værre Lenke til kommentar
hengib Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Bruk en gummislange som du putter i tanken,Sug i den ene enden av slangen og hold slangen lavere enn tanken.da vil du se at vannet kommer ut av seg selv. Lenke til kommentar
tusul Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 hvordan er systemet ditt satt opp? du kan f.eks ta og sett pumpen din oppi en is boks og dra ut ledningen forsiktig så skal det gå bra.. hvis ikke du har veldig mye vann i systemet ditt... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Har du ta¨nkt festet bak på pumpa? da kan du la pumpa stå på mens du tar en sugerør og suger vannet ut. Men hvorfor skal du egentlig ha vannet ut? Det burde gå greit å frakte på lan o.l. Jeg pleier ikke å tømme da. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Pga lite penger så selger jeg settet. Asetek Waterchill cpu kit. Det er bare 1 måned gammelt og selger det for 1800 med en ekstra slange som ikke fulgte med settet. Send mail til [email protected] om noen er interresert. Trenger for øyeblikket cash Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det der er teiteste måte å tjene penger på! hvorfor ikke jobbe? du taper jo bare på å selge det! Lenke til kommentar
razer Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Det der er teiteste måte å tjene penger på! hvorfor ikke jobbe? du taper jo bare på å selge det! Det er ikke alle plasser det er mulighet til å få jobb veit du... Her er det overfylt med 16-17 åringer som jobber. Aldri en jobb ledig Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 mekk et nytt uber kabinett fra scratch, sett inn vann-settet, selg det på nett-auksjon og sett startprisen på ca materialkostnader Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Lån de penga du trenger av en venn og jobb litt her og der så har du fort tjent inn. Gamle folk har sikkert en eller annen jobb som å gå i butikken. De gir deg ganske mye for det Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Jeg taper litt. De som kjøper vinner litt på det. Hadde det vært for dårlig for meg hadde jeg ikke solgt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå